Opieka nad Dzieckiem - Poznań.

1. Data: 2009-07-15 02:00:14

Temat: Opieka nad Dzieckiem - Poznań.
Od: "Magda" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kocham dzieci, zwierzęta i kwiaty. Nie mam nałogów. Jestem osobą pogodną,
cierpliwą, opiekuńczą, z poczuciem humoru, pomysłową, energiczną,
odpowiedzialną, sumienną, obowiązkową i konsekwentną w działaniu. Mam 32
lata. Najchętniej zaopiekuję się Dzieckiem w wieku pow. 2 lat, z okolicy
Rataj, Starołęki lub Wildy - w miejscu Jego zamieszkania. Kontakt:
m...@o...pl