Opieka nad dzieckiem

1. Data: 2005-03-10 16:12:52

Temat: Opieka nad dzieckiem
Od: Panoramx <panoramx@int3ria_zamien_3_na_e.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

jesli to NTG, to przepraszam od razu, ale nie bardzo sie orientuje, gdzie
moge zapytac.

Chodzi mi konkretnie o to, ile mniej wiecej w Warszawie kosztuje wynajecie
opiekunki do dziecka.

Z gory dziekuje za odpowiedz.

--
- Czy to napoj magiczny?
- Nie, kalafiorowa.

2. Data: 2005-03-10 17:10:11

Temat: Re: Opieka nad dzieckiem
Od: Jacek Skowroński <j...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Die 10-03-05 Panoramx <panoramx@int3ria_zamien_3_na_e.pl> scribsit:

> jesli to NTG, to przepraszam od razu, ale nie bardzo sie orientuje, gdzie
> moge zapytac.

Jest NTG.

> Chodzi mi konkretnie o to, ile mniej wiecej w Warszawie kosztuje wynajecie
> opiekunki do dziecka.

Pytaj na pl.regionalne.warszawa lub pl.soc.dzieci.
--
Jacek Skowroński

Książki Tokarczuk w szkole jako lektura
skrypty