Opieka nad zdrowym dzieckiem

1. Data: 2006-11-15 15:06:05

Temat: Opieka nad zdrowym dzieckiem
Od: poe <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Kilka pytan zwiazanych z opieka nad zdrowym dzieckiem.

1. Czy opieka nad zdrowym dzieckiem jest uznaniowa czy roszczeniowa?
2. Czy dyrektor moze czy musi przyznac wolne w dniu podanym przez
nauczyciela?
3. Czy istnieje jakas pragmtyka, ktora stwierdza ze nauczycielowi
przysluguje po 1 dniu opieki nad zdrowym dzieckiem w semestrze szkolnym?
4. Czy jest mozliwosc aby jeden rodzic wybral 1 dzien, a drugi rodzic
2gi dzien?

Odpowiedzi na wiekszosc pytan znalazlem jyz w internecie, ale chce sie
upewnic (a szczegolnie dowiedziec sie odnosnie pyt. 3)

pozdrowka
poek

2. Data: 2006-11-15 17:56:55

Temat: Re: Opieka nad zdrowym dzieckiem
Od: Klara Bemol <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

poe napisał(a):
> [...]
>
> Odpowiedzi na wiekszosc pytan znalazlem jyz w internecie, ale chce sie
> upewnic (a szczegolnie dowiedziec sie odnosnie pyt. 3)

ad.1
przysługują dwa dni jednemu z rodziców, trzeba się zdecydować

ad.2
może, nic nie musi, ale nie spotkałam się w moim zyciu, aby nie przyznał
ale - jeśli wybierzesz np. dzień matur to nie musi

ad.3
to juz zależy od szkoły, ale taka praktyka występuje
jest też zasada, że nie przedłuża się weekendów (u nas tak było)

ad.4
tylko jeden rodzic może te dni wykorzystać (kiedyś było w pracy
rodzinne, więc przysługiwało temu, kto brał rodzinne)

na pewno mądrzejsi podadzą podstawy prawne

3. Data: 2006-11-15 21:02:06

Od: poe <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Klara Bemol napisał(a):
> ad.3
> to juz zależy od szkoły, ale taka praktyka występuje
> jest też zasada, że nie przedłuża się weekendów (u nas tak było)

Taka praktyka czy taki przepis. Zakladam ze jest to w jakis sposob
uregulowane prawnie...

poek

4. Data: 2006-11-15 21:37:11

Od: Klara Bemol <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

poe napisał(a):

> Taka praktyka czy taki przepis. Zakladam ze jest to w jakis sposob
> uregulowane prawnie...
>

> poek
nie znam się niestety dobrze na przepisach, a z szukania dostałabym
jedynkę, ale raczej praktyka, bo w jednej szkole tak było, a w kilku
innych nie

terapia zajęciowa
Kurs mediator sądowy
Czym zajmuje się technologia informacyjna ?
Pamietac,ale jak? -debata o nauczaniu pamieci polsko-niemieckiej
Do nauczycieli informatykow.