Opinia na temat czapek z daszkiem ala dres

1. Data: 2000-10-01 17:20:15

Temat: Re: Opinia na temat czapek z daszkiem ala dres
Od: "Krainski" <k...@z...tarnow.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Litewka <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8r320j$1iq$...@n...onet.pl...
> [...]
> na rowerek, wycieczkę do lasu chroniąca przed silnym słońcem, ale łazić w
> takim czymś po mieście.
> A w dodatku gówniarze w podstawówkach chodzą tak do szkoły.
> Rozbraja mnie to co się ostatnio wyprawia w szkołach - dawniej za taką
> czapkę nauczyciel strzeliłby takiego leszcza w łeb i po sprawie.
>
> Jak dla mnie to w takich czapkach na codzień chodzą bezmózgowce chcący
swoją
> czapką zabłysnąć w społeczeństwie.
> --
> TNIJ CYTATY, bo jestem cięty na osoby, które nie tną

Każdy z nas ma prawo do subiektywizmu. Należy pamiętać, że, przede
wszystkim, wszyscy mają subiektywną mapę myśli, jednak nie każdy jest
subiektywny zewnętrznie w równym stopniu w trakcie codziennego , społecznego
życia!

1. Data: 2000-10-01 18:29:16

Od: "autsajd" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Hmm... ja myslalem, ze na tej grupie dysk. przedmiotem rozwazan jest raczej
to co "dzieje sie" w glowie, a nie to co na niej sie nosi, ale jak widac
powaznie sie mylilem ;) Chociaz... skoro daszek chroni przed sloncem to moze
mysli ma sie wtedy bardziej cieniste :)?

austajd(er)

1. Data: 2000-10-01 21:57:05

Od: "Zbirkos" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

No coz, dziwne zdanie tu Kolega prezentuje.

Ja nie jestem tam jakims SK8, hip-hopowcem, etc.
Nie nosze spodni z tzw. systemem kupa w majtach, jestem normalnym
czlowiekiem, ubieram sie tak jak inni ludzie na ulicy, ale czapeczke nosze.
Nie nosze jej codziennie, ale czesto, w zimie oczywiscie nie, najczescie
nosze pozna wiosna, latem i wczesna jesienia, gdy jeszcze nie jest zbyt
zimno.

Mam taka swoja ulubiona czapeczke, jest niebieska i z przodu ma wyszyte
literki NY ( i nic poza tym. ubie ja bardzo, nie jest to zaden orginal ani
nic takiego, poprostu fajnie w niej wygladam, procz tego ostatnio tez
zaczalem nosic czapeczke interia.pl ale nie zbyt czesto ja zakladam.

Tak wiec wydaje mi sie, ze zdanie kolegi na temat noszenia czapeczki jako
szpanu jest troche bezsensowne ! Dlaczego ? Odpowiedz prosta, czy za szpan
uwaza sie takze tych co nosz Adidasy ? Przeciez to buty sportowe, a co
biegasz w nich ? Czy chodzisz tylko bo sa wygodnie ?

Oczywiscie caly czas rozparuje akepkt, przecietnego, normalnego
smiertelnika, a nie jakiego dresa, sk8 itp.

pozdrawiam
Zbirkos

1. Data: 2000-10-05 19:32:22

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Valérie"
> Nie sadzisz ze taki tekst jest oznaka starzenia sie
> :)))

Chyba masz rację :-)

1. Data: 2000-10-05 19:36:32

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dariusz Laskowski"
> Nieźle Cię ta armia wychowała. Po co tyle nienawiści..?

Armii w to nie mieszaj, bo ona nic do tego nie ma a ja poprostu wyraziłem
swoją opinię.
Jak coś mi się osobiście nie podoba to mówię o tym otwarcie a nie kryję się
ze swoimi poglądami.
--
TNIJCIE CYTATY, obowiązkowo

1. Data: 2000-10-06 00:41:57

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Litewka wrote in message <8rim0a$a5e$1@news.onet.pl>...
>"Valérie"
>

>Chyba masz rację :-)

Ja bym raczej powiedzial, ze jest to oznaka nerwowosci i nietolerancji.
Takimi moga byc zarowno ludzie starzejacy sie, jak i bedace w pelnej
mlodosci.

jakub

autosugestia
Wypracowanie