Wypracowanie

1. Data: 2000-09-29 20:26:31

Temat: Wypracowanie
Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie moje kochane psychole :-)).
Ludzie ja mam obsesje od której nie potrafię się uwolnić i która mi
przeraźliwie przeszkadza w życiu :-(. Tyle czasu się starałam pracować nad
sobą, ale nic z tego :-(. Moja fascynacja jest chora, a jest związana z
masochiscyzmem. Co ja mam z tym zrobić, aby się od tego uwolnić? Nie mogę
kurwa z tym żyć, to mi dowala w łepetynę i aż chce mi się przez tą swoją
pierdoloną głupotę zdechnąć :-(. Coś mi się za młodu uroiło w moim
nienormalnym czajniku i nie mogę się uwolnić o myślach o masochiźmie, one
wciąż mi towarzyszą :-(. A wiecie co mnie najbardziej natchnęło aby napisać
tu na grupę? A więc słuchajcie moi drodzy psychole. Dzisiaj o mało co nie
dałam wypracowania babie, które by było moją kolejną głupotą, którą
popełniłam, powinna mnie za to spotkać kara śmierci :-(. Kiedyś w
podstawówce dałam takiej popierdolonej od Polaka wypracowanie gdzie co
drugie słowo to było przekleństwo, bo nie potrafiłam inaczej wyrazić swoich
uczuć :-(. Tyle błędów życiowych, ale ja zawsze za późno potrafię się
skapnąć co ja robię, mam o dobrych parę dni spóźniony zapłon. Tym razem moim
zadaniem było opisać starożytną Grecję w której to ja się znajduję wśród
tych wszystkich mitologicznych bogów. Pierw opisałam jak zostałam stworzona,
ponieważ byłam jedną z bogiń (to było normalne, bo o to chodziło), ale złe
się dopiero w dalszej części zaczęło. Przy wszystkich wydarzeniach, które
opisywałam, wciąż mi towarzyszyły urojenia psychiczne, aż wreszcie zaczęłam
opisywać swą miłość do przystojnego Apollo, który zaspokaja moje potrzeby
masochistyczne, przypina mnie do łoża, a ja pozwalam zawładnąć mu całym
swoim ciałem, pozwalam uczynić ze sobą to co tylko on zapragnie :-(. Wiecie
jak ja się teraz cieszę, że nie było polonistki, to mi uratowało życie.
Ludzie jak ja mogę nad taką głupotą panować, to jest silniejsze ode mnie, ja
po prostu lubię być głupia, bo dobrze mi z tym i ludziom, którzy mnie widzą
jest wesoło. Te wypracowanie mi się tak spodobało, że ja naprawdę chciałam
je oddać, a zamiast tego będę musiała pisać od nowa :-(. Co ja mam zrobić z
tą obsesją na punkcie masochizmu? To się naprawdę stało już bardzo uciążliwe
:-(.

--
Ania Lipek
a...@p...com

Sraj tak, aby każde gówno wprawiało Cię w zachwyt.

1. Data: 2000-09-29 20:41:52

Temat: Re: Wypracowanie
Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Moja fascynacja jest chora, a jest związana z
> masochiscyzmem.

Przepraszam, ale przejezyczylam sie. Mialo byc "Moja fascynacja jest chora,
a jest zwiazana z masochizmem". Wybaczcie mi ten blad, bardzo ubolewam z
tego powodu, ze tak sie zblaznilam :-(.
Ania

1. Data: 2000-10-01 23:52:28

Od: "sssboa" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masochistka to osoba która kradnie niepotrzebne rzeczy w sklepie i zakupy
musi robić mąż? Czy to feministka?
pozdr
boasss

1. Data: 2000-10-02 16:46:13

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Masochistka to osoba która kradnie niepotrzebne rzeczy w sklepie i zakupy
> musi robić mąż? Czy to feministka?

Ha, ha niezly dowcip :-)). Wiesz kto to jest masochistka? To jest taka osoba
jak ja :-).
Ania

1. Data: 2000-10-02 21:06:36

Od: "Ice" <i...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ha, ha niezly dowcip :-)). Wiesz kto to jest masochistka? To jest taka osoba
> jak ja :-).
> Ania

A czy Twoj masohizm objawia sie gdzies poza fantazjazmi lozkowymi.... ?
Ice
--
"Kiedys serce jak ze szkla , dzis jak hartowana stal..."
i...@g...pl

1. Data: 2000-10-02 23:02:31

Od: "sssboa" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest wesoło. Te wypracowanie mi się tak spodobało, że ja naprawdę chciałam
> je oddać, a zamiast tego będę musiała pisać od nowa :-(.

.....i to jest dopiero masochizm.......
...podeślij mi je na priva. Jakoś je przerobię ;-P
boasss

1. Data: 2000-10-03 07:48:26

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> A czy Twoj masohizm objawia sie gdzies poza fantazjazmi lozkowymi.... ?
> Ice

Echm, czasem wydaje mi się, że to jak zawsze moja chora wyobraźnia płata mi
figle dotyczące tego pojebanego masochizmu. Chyba to jest wynikiem tego, że
zawsze byłam przewrażliwiona na punkcie krzywdzenia ludzi (już od bobaska),
więc jak zawsze musiałam coś wymyślić bzdurnego, bo jak już wszyscy moi
znajomi zauważyli, to mam niezłe przekręty w głowie. Całe szczęście, że
niektórzy mnie lubią za to jaka jestem i też chciali by być tacy ha, ha :-).
Tylko, że tym razem mój wymysł wydaje się taki prawdziwy... Nie, nie objawia
się to jedynie fantazjami łóżkowymi. A tak właściwie to czemu się pytasz?
Ania

1. Data: 2000-10-03 07:51:52

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> .....i to jest dopiero masochizm.......
> ...podeślij mi je na priva. Jakoś je przerobię ;-P
> boasss

Ha, ha już sobie ten moment zmieniłam, a zresztą zmieniłam całą tematykę
tego mojego wypracowania. Tym razem zakochuję się Hypnosie, bożku śmierci.
Ale nie ma tam niczego związanego z masochizmem.
Ania

1. Data: 2000-10-03 12:18:41

Od: ann wojciech <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aniu , czytajac Twoje posty zastanawiam sie ... dlaczego jestes taka strasznie
wulgarna. Ktos Cie musial strasznie skrzywdzic . A-

1. Data: 2000-10-03 13:50:53

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Aniu , czytajac Twoje posty zastanawiam sie ... dlaczego jestes taka
strasznie
> wulgarna. Ktos Cie musial strasznie skrzywdzic . A-

Nikt mnie nie skrzywdził. Ale jak nie jestem wulgarna to nikt nie zwraca na
mnie uwagi, nawet nie odpisuje na moje posty :-(. Muszę czymś się wyróżniać.
Nikt mnie nie lubi taką jaką jestem, dlatego muszę być inna, więc z tego
właśnie powodu, wciąż usiłuję się zmienić. Przekonałam się o tym, że jak
jestem wulgarna, to niedojże rozładowuję swój stres, to w dodatku jestem
zauważana. Teraz już nie potrafię się zmienić. A tak w ogóle to mówię teraz
o czymś innym niż Ty napisałeś, bo w tym moim poście nie było niczego
wulgarnego, więc nie wiem o co Ci chodzi? Napisałam tylko prawdę.
Ania

Psychoterapia, szkoly
Po miesiacu
Totem
zdrowo.pl
poszukuję Chory psychicznie-społeczeńs two