Wypracowanie

1. Data: 2000-10-03 16:40:30

Temat: Re: Wypracowanie
Od: "Ice" <i...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, nie objawia
> się to jedynie fantazjami łóżkowymi. A tak właściwie to czemu się pytasz?
> Ania

Bo zaczynam sie zastanwiac czy Twoim problemem jest Twoj masohizm czy
to ze czujesz sie nie zauwazana i za wszelka cene starasz sie zwrocic na siebie
uwage...
Ice

--
"Kiedys serce jak ze szkla , dzis jak hartowana stal..."
i...@g...pl

1. Data: 2000-10-04 11:21:48

Od: "art" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aniu, ty się przyznaj,
ty naprawdę to jesteś facetem. ; ).
18 lat ? 21 ?
Bo później się dojrzewa.

Regards
art

1. Data: 2000-10-04 15:59:31

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Aniu, ty się przyznaj,
> ty naprawdę to jesteś facetem. ; ).
> 18 lat ? 21 ?
> Bo później się dojrzewa.

Ha, ha no pewnie :-)). Jeszcze by tego brakowało, żeby facet miał cycki.
Kiedyś wszystkim niedowiarką udowodnię kim naprawdę jestem (tyli tym kimś za
kogo się podaję), nawet już niedługo mogę to uczynić. Wystarczy tylko do
mnie napisać, że chce się dowód, ja ten dowód zeskanuję i wyślę. Nie ma
żadnego problemu, tylko żeby jeszcze mi się skanować cokolwiek chciało...
Ale zrobię to jak chcecie, bo jak nie chcecie to nie będę się fatygowała.
Pozdrówka

1. Data: 2000-10-06 13:45:44

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Brian Brian" <p...@p...wp.pl> wrote in message

> Ja zwracam. Śledzę listę od jakichś 2 tygodni i nawet coś tam skrobnąłem.
> NIe podoba mi się wulgarny styl, ale może dlatego, że jestem taką
delikatną dupeczką -
> grzecznym chłopczykiem.
> Ale odpiszę ci, jeżeli mnie coś zainteresuje. I bez znaczenia, czy będzie
wulgarne.

Zgadzam sie z przedmowca z zastrzezeniem ze wulgarne mnie nie interesuje.
No moze jeszcze taki delikatny tez nie jestem.
Ale w sumie sie zgadzam :-)

Ich koch' nur maine eig'ne Suppe.
Lieb mich oder nicht.
rgr

1. Data: 2000-10-06 15:29:25

Od: Brian Brian <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

-
grzecznym chłopczykiem.
Ale odpiszę ci, jeżeli mnie coś zainteresuje. I bez znaczenia, czy będzie wulgarne.

A tak przy okazji, to może masz jeszcze swoje wypracowanie ? :)

Pozdrowienia

--
Puchacior
p...@p...wp.pl

# Life is the bitch and then you die #

1. Data: 2000-10-06 18:50:23

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> NIe podoba mi się wulgarny styl, ale może dlatego, że jestem taką
delikatną dupeczką -
> grzecznym chłopczykiem.

Lubię grzecznych chłopczyków :-)).

> Ale odpiszę ci, jeżeli mnie coś zainteresuje. I bez znaczenia, czy będzie
wulgarne.

Bardzo się cieszę z tego powodu. Cmok :-)).

> A tak przy okazji, to może masz jeszcze swoje wypracowanie ? :)

Ha, ha nie mam :-)). A czemu się pytasz? ;-)
A tak skoro już piszę, to kurczę ta grupa dyskusyjna jest najfajniejsza ze
wszystkich możliwych. Ukochałam już sobie ją od początku i nie ma lepszej.
Chyba nigdy stąd nie odejdę :-)).
Ania

Psychoterapia, szkoly
Po miesiacu
Totem
zdrowo.pl
poszukuję Chory psychicznie-społeczeńs two