Optymalce wypieraja sie swoich ofiar

1. Data: 2005-04-14 21:07:51

Temat: Optymalce wypieraja sie swoich ofiar
Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widac to wyraznie na roznych forach. Ofiar jest coraz wiecej i wiecej, a
Optymalstwo zwala wszystko na "nieprawidlowe stosowanie DO" (np. 10 g bialka
za duzo) i podobne glupoty. Przoduje w tym oczywiscie optyintelektualistka
Krysia, ktora uwaza ze D"O" niegdy nie szkodzi i wszystkie ofiary widocznie
zle ja stosowaly.
Zdaje sobie sprawe ze trudno w to uwierzyc, ale Optymalsy jednak w to
wierza. W koncu kupili tez cala socjotechnike, jak np. "nadawanie" na
wegetarian (wspolny wróg jednoczy), podsycanie atmosfery spisku i rewolucji
(reaktory termojadrowe u Mojzesza, zaszyfrowane listy...).
Najtragiczniejsza ofiara tej propagandy jest oczywiscie ŁoptyKrysia, ktorą
wiara uzdrowila (przy jej ilorazie inteligencji jednak nie mozna miec
pretensji do niej ze sie na to wszystko nabrala), co wyszlo na
www.dobradieta.pl , gdzie Krysia nie byla laskawa ciągnąc dyskusji o jej
cudownym powrocie do zdrowia.

2. Data: 2005-04-14 21:56:10

Temat: Re: Optymalce wypieraja sie swoich ofiar
Od: Golańczyk <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Apr 2005 23:07:51 +0200, Are <a...@g...pl>
napisał:

> Widac to wyraznie na roznych forach. Ofiar jest coraz wiecej i wiecej, a
> Optymalstwo zwala wszystko na "nieprawidlowe stosowanie DO" (np. 10 g
> bialka

Itajk dalej , równie "mądrze inaczej"

Pierwszą ofiarą optymalsów jesteś ty, bywalcu for różnych.
Sprawdzałeś, czy mozesz coś kupić w Media Markt?
Może jednak lepiej nie sprawdzaj, po co masz narażać sie na przykrość..

3. Data: 2005-04-14 23:06:52

Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie ofiary??
Czy mozesz podac przyklad jakiejs ofiary i powiedziec jaki rodzaj kleski
poniosla??

POZDRAWIAM

4. Data: 2005-04-15 05:44:33

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <a...@g...pl> a écrit dans le message de news:
d3mm3a$oo8$...@i...gazeta.pl...
> Widac to wyraznie na roznych forach. Ofiar jest coraz wiecej i wiecej, a
(.............ciach...............)
> pretensji do niej ze sie na to wszystko nabrala), co wyszlo na
> www.dobradieta.pl , gdzie Krysia nie byla laskawa ciągnąc dyskusji o jej
> cudownym powrocie do zdrowia.

uwazaj chlopcze bo sie zaplujesz na smierc ;)

Jurek

5. Data: 2005-04-15 12:34:19

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Are" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Widac to wyraznie na roznych forach. Ofiar jest coraz wiecej i
> wiecej,

gdzie są te ofiary? Co najwyżej są przeciwnicy, którym w codziennym
żywieniu nie odpowiadają proporcje BTW droktora Kwaśniewskiego.
Ale to normalne, że każda dieta ma swoich zwolenników i przeciwników.

> [...]
> optyintelektualistka Krysia, ktora uwaza ze D"O" niegdy nie szkodzi i
> wszystkie ofiary widocznie zle ja stosowaly.

No dzięki, tak właśnie uważam :)
I nie przyklejaj łatek ludziom próbujących różnych diet.
Najwięcej ofiar jest wśród ludzi, którzy całymi latami czują się źle,
łykają mnóstwo leków i nic nie zmieniają w swoim żywieniu.
Ty sam jesteś ofiarą wyniszczającej diety, w dodatku połączonej z
okresowymi głodówkami w celu oczyszczania. Pytałam Cię wielokrotnie z
czego się oczyszczasz, skoro żywisz się zdrowo (wegetariańsko)?
Ale jakoś nie chcesz mi odpowiedzieć, na to proste pytanie.

> Zdaje sobie sprawe ze trudno w to uwierzyc, ale Optymalsy jednak w to
> wierza. W koncu kupili tez cala socjotechnike,

Jak to się robi? ;)

> [...]
> ktorą wiara uzdrowila (przy jej ilorazie inteligencji jednak nie
> mozna miec pretensji do niej ze sie na to wszystko nabrala), co

A tu o mojej "tragedii" jest trochę więcej:
http://www.dobradieta.pl/lista/pokaz.php?nr=53

> gdzie Krysia nie byla laskawa ciągnąc dyskusji o jej cudownym
> powrocie do zdrowia.

? W którym miejscu "nie byłam łaskawa"?

Krystyna

P.S. Kiedy Ty się oduczysz skarżyć?

6. Data: 2005-04-15 14:09:10

Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czego się oczyszczasz, skoro żywisz się zdrowo (wegetariańsko)?
> Ale jakoś nie chcesz mi odpowiedzieć, na to proste pytanie.

Kryśka, weźże Ty sie wreszcie do nauki. Chyba sama nie zaprzeczysz, ze
jestes chhyba najbardziej tepa osoba na tej grupie. Jak potrafisz sprzatac w
szpitalach to sprzataj w szpitalach a nie wlocz sie po grupach dyskusyjnych.

A takie pytanie to moze zadac tylko totalny niedorozwoj i nawet szkoda mi
czasu zeby Ci to tlumaczyc (a i tak nie zrozumiesz przeciez).

JAZDA DO NAUKI !!!

7. Data: 2005-04-15 14:18:20

Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, przyznam ze jak widze Twoj arcyinteligentny spam na psw przeciw
wegetarianom to mi nerwy puszczaja. Po prostu jak chcesz "wysmiewac"
wegetarian to urosnij troche w rozumek. Wtedy nikt ani ja zlego slowa Ci nie
powie.

8. Data: 2005-04-15 14:19:17

Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Golańczyk" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> Pierwszą ofiarą optymalsów jesteś ty, bywalcu for różnych.
> Sprawdzałeś, czy mozesz coś kupić w Media Markt?
> Może jednak lepiej nie sprawdzaj, po co masz narażać sie na przykrość..

NIIEEEEEEEEEEEEE :((

Drugi Jurek ?? :-(((

9. Data: 2005-04-15 14:20:35

Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Manio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Jakie ofiary??
> Czy mozesz podac przyklad jakiejs ofiary i powiedziec jaki rodzaj kleski
> poniosla??

forum DobrejDiety, watek "Na co JK z politowaniem...", dzial ogloszenia. I
sam mam w rodzinie ofiare D"O", ale o tym nie zamierzam w szczegolach
publicznie pisac.

10. Data: 2005-04-15 14:22:03

Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> forum DobrejDiety, watek "Na co JK z politowaniem...", dzial ogloszenia. I
> sam mam w rodzinie ofiare D"O", ale o tym nie zamierzam w szczegolach
> publicznie pisac.

I wiele innych, linki tu i tam podawano wielokrotnie. Moze za tydzien sam
kilka wrzuce.

Meridia sprzedam 1 opakowanie
[zaproszenie] Naturalna oliwa z oliwek z Libanu
[zaproszenie] Naturalna oliwa z oliwek z Libanu
[zaproszenie] Naturalna oliwa z oliwek z Libanu
czy dobrze robie?