Optymalni i ich dyrdymały-powinii tego zkazać

201. Data: 2007-05-06 19:03:01

Temat: Re: Optymalni i ich dyrdymały-powinii tego zkazać
Od: Art <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

> tezs masz co obserwowac.
> strasznie rozczarowują, co?

Okropnie :-)

Art

202. Data: 2007-05-06 19:07:47

Od: Art <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

> Szacunek nie przychodzi z wiekiem, inaczej jakze milaby dla niektorych wizja
> starosci.

Broda mędrcem nie czyni, sporadycznie optymalnym... :-)

Art

203. Data: 2007-05-06 19:18:59

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Art" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

> Okropnie :-)

na mics.dieta szalala jakas optymalna Krystyna - pewnie familia naszego
rozkoszniaczka

h.

204. Data: 2007-05-07 12:49:02

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczepan Białek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czasami trudno ustalić co jest skutkiem a co przyczyną. Napisałaś jak byk
> że ten co biega (połowa lwów i wszystkie tygrysy) jest samotny. Hania
> zaleca bieganie dla poprawy atrakcyjności. Ja nie. Jeżeli ktoś chce
> błyszczeć na parkiecie lub siłowni to najpierw trzeba dojść do normalnej
> wagi DIETĄ.

Akurat z tygrysami to kwestia silnego terytorializmu i ten co się leni i
tyje jest nieatrakcyjny (albo martwy szybciej). U lwów natomiast bieganie
też nie wpływa na atrakcyjność-wynika ze sposobu życia. Stado składa się
kilku (kilkunastu) samic i jednego (dwóch) samców tym samym samic fizycznie
dla wszystkich nie starcza. Samiec nie poluje, bo ma inne zadania (nie robi
tego z lenistwa) ma bronić stada (głównie przed rywalami) i płodzić młode.
Ciężko jest porównywać atrakcyjność zwierząt (decydują tu głównie geny) do
ludzi.
W kwestii powoływania się na książki/autorów mam prośbę-postaraj się
korzystać z wydań, które nie są starsze odemnie, bo nie mam skąd ich zdobyć
(na antyki mnie nie stać).

--
c...@p...pl
gg 6451317

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

205. Data: 2007-05-14 19:49:57

Od: Mariusz <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 5 May 2007 00:26:59 +0200, "Jeff" <j...@v...pl> wrote:

>Natomiast Kwasniewski, powypisywal nieprawdopodobne brednie w swoich ksiazkach,
>twierdzac m.innymi, ze diete odkryl czytajac Stary Testament

A jak się to ma do Postu Daniela?

PIERWSZE CZYTANIE
Dn 1,1-6.8-20 Daniel z towarzyszami na dworze króla babilońskiego
Początek Księgi proroka Daniela

Daniel zaś powiedział do strażnika, którego ustanowił nadzorca służby
dworskiej nad Danielem, Chananiaszem, Miszaelem 1 Azariaszem: ,,Poddaj
sługi twoje dziesięciodniowej próbie: niech nam dają jarzyny do
jedzenia i wodę do picia. Wtedy zobaczysz, jak my wyglądamy, a jak
wyglądają młodzieńcy jedzący potrawy królewskie, i postąpisz ze swoimi
sługami według tego, co widziałeś".
Przystał na to ich żądanie i poddał ich dziesięciodniowej próbie. A po
upływie dziesięciu dni wygląd ich był lepszy i zdrowszy niż innych
młodzieńców, którzy spożywali potrawy królewskie. Strażnik zabierał
więc ich potrawy i wino do picia, a podawał im jarzyny.
Dał zaś Bóg tym czterem młodzieńcom wiedzę i umiejętność wszelkiego
pisma oraz mądrość. Daniel miał dar rozeznawania wszelkich widzeń i
snów. Gdy minął okres ustalony przez króla, by ich przedstawić,
nadzorca służby dworskiej wprowadził ich przed Nabuchodonozora.
Król rozmawiał z nimi i nie można było znaleźć pośród nich wszystkich
nikogo równego Danielowi, Chananiaszowi, Miszaelowi i Azariaszowi.
Zaczęli więc sprawować służbę przy królu. We wszystkich sprawach
wymagających mądrości i roztropności, jakie przedstawiał im król,
okazywali się dziesięciokrotnie lepsi niż wszyscy wykładacze snów i
wróżbici w całym jego królestwie.

Ja jednak wolę dietę owocowo-warzywną niż tłustą dietę Kwaśniewskiego.

Pozdrawiam

Mariusz

Stare rozstępy
wykwity na żołądziu
wirus zoltaczki typu B
Rozszczep podniebienia - Warszawa, czy Polanica?
obstrukcja