Optymalny Grzegorz Wasiak łamie prawo namawiając do samobójstwa.

1. Data: 2002-05-29 07:38:35

Temat: Optymalny Grzegorz Wasiak łamie prawo namawiając do samobójstwa.
Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trzeba zawiadomić policję. Namawianie do samobójstwa jest karalne. Czy to
dieta optymalna prowokuje ludzi do popełniania przestępstw kryminalnych?
:-D

Użytkownik "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w >
>
> Qrcze, znowu zmiana kompa i znowu

czarny/optymalnydawniejczarny/czyteżcałkieminnyzależ
yodnawrotówparanoi/janek

---------------------+
---------------------+
---------------------+

ciach
> | [x] Sprawdz jak daleko uda ci się wepchnac jezyk do gniazdka |

:-DDDD

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl
Strona prywatna w trakcie budowy http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/

2. Data: 2002-05-29 11:45:54

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trzeba zawiadomić policję. Namawianie do samobójstwa jest karalne. Czy to
> dieta optymalna prowokuje ludzi do popełniania przestępstw kryminalnych?
> :-D

A nie wypalisz się za szybko ?
Cosik Ci widać pomysłów brakuje, że sięgasz po takie środki :-))))

Do tej pory zastosowałeś (pewnie nie w kolejności):

- posądzenie o praktyki "sekciarskie",
- posądzenie o alkoholizm,
- posądzenie o homoseksualizm,
- posądzenie o namawianie do samobójstwa,
-

Dorzućcie co jeszcze było bo mam awarię "w terenie" i muszę gnać...

"Jadarek" - Dariusz Kral

3. Data: 2002-06-02 07:20:24

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jadarek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> A nie wypalisz się za szybko ?
> Cosik Ci widać pomysłów brakuje, że sięgasz po takie środki :-))))

Niii, to są nowe pomysły. :-)

> Do tej pory zastosowałeś (pewnie nie w kolejności):
>
> - posądzenie o praktyki "sekciarskie",

Uzasadnione. Dieta optymalna spełnia większość cech po jakich rozpoznaje się
sekty. Źródłem są strony o sektach http://www.sekty.iq.pl/test.htm
http://sekty.sluzew.dominikanie.pl/coto/1s.html
http://www.gedeon.jezus.pl/sekty/JakRozpoznacSekte.h
tml

> - posądzenie o alkoholizm,

Żart polegający na próbie "optymalnego" wyciągania wniosków. Wykorzystanie
techniki dyskusji optymalnych na tej grupie.

> - posądzenie o homoseksualizm,

Nie posądzałem nikogo o homoseksualizm. Zadałem pytanie rozmówcy
twierdzącemu, że rodzice nie będący na DO mają zwiększone ryzyko posiadania
dzieci homoseksualnych. Zapytałem czy w związku z jego *własną*
(zaakceptowaną) opinią jego rodzice, którzy prawdopodobnie nie byli na
diecie optymalnej też mają homoseksualne potomstwo. To pytanie niczego
ludziom inteligentym nie sugeruje. Osoby mało inteligente nie rozumieją
całego pytania, tylko pojedyncze słowa. Ty zrozumiałeś jedynie słowo
"homoseksualizm".

> - posądzenie o namawianie do samobójstwa,

Uzasadnione. Grzegorz Wasiak namawia Czarnego Janka do samobójstwa. Jest to
przestępstwo zagrożone karą pozbawienia wolności.

"Strona" domowa w trakcie budowy http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

OT: Skanowanie zdjęć z negatywów i slajdów
Jakie problemy ma Krystyna przez to, że jej rodzice nie byli optymalni? (a może byli???)
Szalikowcy dietetyczni
Woda z kranu
Montignac