Opuchniecie sromu

1. Data: 2002-03-07 16:41:50

Temat: Opuchniecie sromu
Od: "ParaMP" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Mam taki problem. Miesiaczka opoznila mi sie o 10 dni, tuz przed jej
wystapieniem zauwazylam ze prawa warga sromowa (zewnetrzna) jest opuchnieta,
a przy ucisku wyczuwa sie zgrubienie. Miesiaczka trwala 5 dni (przebiegala
normalnie jedynie przez pierwszy dzien schodzila brazowa krew... ale to
zdaje sie byc normalne, bo wiem ze inne dziewczyny tez tak maja). Dzis sa
juz 3 dni po okresie, a opuchlizna nie zmniejsza sie i wciaz wyczuwalne jest
zgrubienie. Zadnych innych objawow nie mam (uplawy i bole nie wystepuja).
Jaka moze byc tego przyczyna, do ginekologa ide niebawem, ale chcialam sie
jeszcze co nieco dowiedziec.

Pozdrawiam
MP

2. Data: 2002-03-07 17:19:12

Temat: Re: Opuchniecie sromu
Od: "HarryHaller" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najprawdopodobniej masz zapalenie a być może , że już ropień gruczołu
przedsionkowego większego ( Bartholina ).
Leczenie:
-nacięcie ropnia i ewakuacja treści + antybiotyki
(nie próbuj sama stosować tylko antybiotyków - jeśli to ropień to bez
nacięcia nic z tego nie będzie )

3. Data: 2002-03-07 19:35:17

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no i oczywiscie mersupializacja( ulubine pytanie asystentow na brodnie - co
to jest :) )
czyli wywiniecie brzegow ropnia , takie aby n jama ropnia zarosla sie i nie
mogł sie odnowic
pozdrawiam tichy

6. Data: 2002-03-07 19:57:06

Od: "HarryHaller" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Każdy asystent ma swoje upodobania.
Jestem ciekaw które będą obowiązywać na LEPie.

7. Data: 2002-03-07 20:14:36

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiesz ze juz jest syllabus do kupienia?
ale lepu wcale moze jeszcze nie byc... to znaczy ma byc ale...
pozdrowka Tichy

8. Data: 2002-03-07 23:23:43

Od: "HarryHaller" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"I.Tichy" <t...@w...pl> wrote in message news:a68hnk$lhf$1@news.tpi.pl...

> wiesz ze juz jest syllabus do kupienia?

JAK SŁYSZĘ
> ale lepu wcale moze jeszcze nie byc...

ALBO
to znaczy ma byc

LUB
ale...
> pozdrowka Tichy

TO KREW MNIE ZALEWA !!!

9. Data: 2002-03-08 01:32:02

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie tylko ciebie
pozdrawiam Tichy

10. Data: 2002-03-08 09:13:18

Od: "ParaMP" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panowie schodzicie z tematu !!!!

Ak.Medyczna Wrocław-zaklad mikrobiologii
pytanie o ośrodek wypoczynkowy w Rabce
wyszukiwarki (OT?)
Uraz głowy, kl. piers. i brzucha.
pytanie o tri-minulet