Oriflame - Warszawa

1. Data: 2002-10-08 22:41:07

Temat: Oriflame - Warszawa
Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli któraś z Pań z Warszawy lub okolic jest zainteresowana kupnem
kosmetyków firmy Oriflame, bądź chciałaby otrzymać ode mnie październikowy
katalog,proszę o kontakt. Teraz jest dużo promocji, może zaoszczędzić nawet
kilkadziesiąt złotych, polecam!

e...@p...com.pl

--
pozdrawiam,
Elvira

1. Data: 2002-10-09 07:43:08

Temat: Re: Oriflame - Warszawa
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elvira" <e...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kosmetyków firmy Oriflame, bądź chciałaby otrzymać ode mnie październikowy
> katalog,proszę o kontakt. Teraz jest dużo promocji, może zaoszczędzić

A panie z Oriflame dostają torby i telefony komórkowe jako gift jak
wystarczająco dużo sprzedadzą...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-10-09 12:40:16

Od: "Aga" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A Świstak siedzi i zawija je w te sreberka, pracujesz Joasiu??? Jeśli tak to
chyba nie jako wolontariusz???!!! (hihihi)
Ja nie jestem w tej firmie ale co miesiąc dostaję pensję i napewno nie za
siedzienie przed telewizorem, pozdrawiam.
Aga.
Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ao0mp1$bjk$1@news.onet.pl...

1. Data: 2002-10-09 15:35:52

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aga" wrote:

> [...]
> Ja nie jestem w tej firmie ale co miesiąc dostaję pensję i napewno
> nie za siedzienie przed telewizorem, pozdrawiam.

chodzi o to, ze post Elviry to SPAM!!!

--

Lia

1. Data: 2002-10-09 17:13:30

Od: "Aga" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co wy z tym SPAMEM, Avon spam Orflejki spam, to grupa o urodzie a kosmetyki
temu pomagają, nie popadajmy w utopię, przecież tu chodzi o to aby kobitki
miały dostęp do wszystkiego co je interesuje, a czy odpowiesz na to
ogłoszenie czy nie to juz twoja rzecz!!!!
Pozdrowinki Dziewczynki i chłopcy.

1. Data: 2002-10-09 17:20:35

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aga" wrote:

> [...]
> to aby kobitki miały dostęp do wszystkiego co je interesuje, a czy
> odpowiesz na to ogłoszenie czy nie to juz twoja rzecz!!!!

Po tym jak odpowiadasz widac, ze nie wiesz nic o netykiecie.
1. odpowiada sie pod postem
2. tnie sie cytaty i sigi
3. ta grupa to nei jest słup ogłoszeniowy, gdzi ekazdy moze zamiescic swoje
ogłoszenie, atkimi sa i post o avon i oriflame
4. zauwaz, ze mozna tu rozmawiac o kosmetykach i avonu, i oriflame, mozna
wymienic ich zalety i wady, mozna powiedziec co si eo nich mysli, ale texty
typu : " u mnie mozna kupic" albo "zostan konsultantką" to SPAM, a SPAM jest
zły, bo są tu równiez modemowcy, któr emuszą to sćiągac

Pozdrawiam
i polecam zapoznanie sie z netykieta.
--

Lia

1. Data: 2002-10-09 22:14:34

Od: "almadka" <a...@W...TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> zły, bo są tu równiez modemowcy, któr emuszą to sćiągac

Czy jesli konsultantki napisałyby dlugasnie, obszerne posty o zaletach
kosmetykow ich firmy, a potem wrzucily odsylacz do stron firmowych, gdzie
mozna zostac konsultantka czy zamowic produkt, to juz by nie byl spam, bo
nie powiedziane krotko, zwiezle i na temat? Tu non stop sie chwali rozne
firmy lub produkty ( co jest teoretycznie niedopuszczalne na grupach) i
odsyla do stron.

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2002-10-09 22:23:33

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"almadka" wrote:

> [...]
> Tu non stop sie chwali rozne firmy lub produkty ( co jest
> teoretycznie niedopuszczalne na grupach) i odsyla do stron.

niech mi sie juz tego Tobie tłumaczyc
moje zdanie znasz
EOT

--

Lia

1. Data: 2002-10-10 08:22:02

Od: "Aga" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym jeszcze cos napisać, ale widzę że nie ma sensu, ja nadal nie
zgadzam aię z twoją opinią, a etykiety...... no cóż niech każdy tzryma się
swojej, i tak jak napisałaś "moje zdanie juz znasz" to jest twoje zdanie i
nie każdy musi się z tym zgadzać.
Pozdrawiam. Aga.

1. Data: 2002-10-10 08:28:06

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aga" wrote:

> [...]
> tzryma się swojej, i tak jak napisałaś "moje zdanie juz znasz" to
> jest twoje zdanie i nie każdy musi się z tym zgadzać.

A teraz goraca prośba do Ciebie, skoro piszezs n agrupie dyskusyjnej, to
swoją etykietę zostaw w realu, a tutaj stosuj się do netykiety, bo jej
ciągłe łamanie mimo zwrócenia uwagi staje się trollowate.
Jesli sie nei zgadzasz z tym co napisałam to świadczy to jedynei o Twojej
ograniczonosci postrzegania, bo jest róznica miedzy ogłoszeniem nagabującym,
które przynosi korzysci materialne piszącego, a dyskusją i poradą udzielaną
na forum.
Jak ktos chce kogos wciagnąć w jakaś siec to jest dla niego grupa pl.praca
oferowana, nie nasza uroda.

I zanim odpiszesz, przeczytaj:
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

--