Ortopeda

1. Data: 2000-11-30 17:56:12

Temat: Ortopeda
Od: "Michał Chrobak" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję dobrego chirurga ortopedy (kolano) na terytorium Warszawy.

proszę:(

m...@p...com.pl

2. Data: 2000-11-30 23:55:39

Temat: Re: Ortopeda
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michał Chrobak" napisał(a):

> Poszukuję dobrego chirurga ortopedy (kolano) na terytorium Warszawy.

Najlepsi ortopedzi są podobno w Konstancinie...Nie mam niestety w tej
chwili adresu...Zadzwoń może do Biura Numerów i poproś o numer telefonu
oraz adres.

Kaja

3. Data: 2000-12-01 09:47:15

Od: "dr Teo" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepsi ortopedzi są podobno w Konstancinie...Nie mam niestety w tej
> chwili adresu...Zadzwoń może do Biura Numerów i poproś o numer telefonu
> oraz adres.

O ile wiem nie zajmuja sie kolanami. Raczej Lindley'a lub jakas prywatna
przychodnia.

Teo

4. Data: 2000-12-01 10:24:51

Od: Krzysztof Zieliński <z...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Chrobak" <m...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> Poszukuję dobrego chirurga ortopedy (kolano) na terytorium Warszawy.
>
> proszę:(

Polecam Szpital w Otwocku - zdecydowanie ortopedyczny, współpracujemy z
nimi, byłem kilkakrotnie oglądać operacje wszczepienia endoprotez - moim
zdaniem - bardzo OK.

Krzysztof Zieliński
* Politechnika Warszawska * MEiL *

antykoncepcja
Pomocy jeżeli znacie dobrze zasoby internetu.
Jeszcze raz o mączce...
Prosba - leukomalacja
DHT