Ostre Zapalenie Trzustki + torbiel

1. Data: 2004-04-24 19:29:08

Temat: Ostre Zapalenie Trzustki + torbiel
Od: "A.Goluch" <a...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czwartego marca br trafiłem do szpitala z rozpoznaniem Ostre Zapalenie
Trzustki. Po tygodniu męki w szpitalu wypisałem się na własną prośbę, a w
wyniku leczenia doszło do poprawy stanu mojego zdrowia. Po konsultacji z
moim Chirurgiem w dniu 02.04.04 zrobiłem USG jamy brzusznej i w wyniku
badania okazało się że w śródbrzuszu posiadam torbielowatą strukture o
wymiarach 48*48*63 mm, najprawdopodobnie związaną z trzustką. Po konsultacji
z moim Chirurgiem 13-go kwietnia trafiłem do szpitala :-( planowo celem
drenażu torbieli trzustki. Następnego dnia dokonano zabiegu i w tym samym
dniu wyleciało mi dość dużo brązowej gęstej i brzydkiej mazi. Po oddaniu
próbki tego paskuctwa do labolatorium okazało się że treść jest zakażona.
Zastosowano antybiotykoterapię według posiewu. W następnych dniach nic mi
nie leciało. Od 19-go do 21-go gorączkowałem nawet do 39 C rano a nie miałem
żadny obiawów np. przeziebienia. Wczoraj wieczorem zostałem wypisany ze
szpitala z rurą w brzuch :-) Przez ostatnie kilka dni zaczeło mi znowu
troszkę lecieć a przed samym wypisaniem zrobiono mi USG na starym odziałowym
sprzęcie i okazało się że moja torbiel ma wymiary ok 20*20*20mm. Kilka dni
wcześniej miałem robione USG na super sprzęcie i wyraźnych zbiorników
płynowych w okolicy trzustki nie uwidoczniono.
Warto jeszcze dodać że mam 39lat, schudłem 13 kg wczesniej nie wiedziałem co
to szpital a z chorób to chrypka grypka lub kac. Proszę o komentarze
najlepiej bardzo optymistyczne i wymianę doświadczeń.
Pozdrawiam Wszystkich i życzę duuuuuuuuużo zdrowia
Arek

2. Data: 2004-04-25 14:06:44

Temat: Re: Ostre Zapalenie Trzustki + torbiel
Od: "Dormidu" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Nie wiem skąd pochodzisz ale powinieneś nawiązać kontakt z prof. Dzikim z
Łodzi. Jest on specjalistą wojewódzkim w dziedzinie chirurgii. Pracuje w
szpitalu Klinicznym nr.5. życzę zdrowia

3. Data: 2004-04-25 15:30:06

Od: "s(00)mal" <s...@o...usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

> Warto jeszcze dodać że mam 39lat, schudłem 13 kg wczesniej nie wiedziałem co
> to szpital a z chorób to chrypka grypka lub kac. Proszę o komentarze
> najlepiej bardzo optymistyczne i wymianę doświadczeń.

Kiedys lekarz u mnie stwierdzil zapalenie trzustki. Brzuch mnie bolal przez
prawie 5 dni. Przez caly ten czas nie moglem sie wyproznich. Brzuch mnie
bolal strasznie, gdy cos zjadlem to uuu, wole nie wspominac. Tez schudlem,
chyba 2-3 kilo. Caly czas chodzilem jak na jakichs prochach, rozkojarzony.
Moze to ten bol mnie rozpraszal. Na poczatku nawet tak ostro promieniowal,
ze bol czulem na plecach. Pomoglo mi gdy 5 dnia wypilem troche piwa (pol
puszki, wiecej nie, bo bralem leki). Po powrocie do domu wzialem jeszce
tabletke na przeczyszczenie i to pomoglo.

> Pozdrawiam Wszystkich i życzę duuuuuuuuużo zdrowia

Uu, nawzajem:)

jak rozumiem jestes juz zdrowy?

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[zepsute HP-820:((]
"Młodzieniec zanurzył się w Duszy Świata i ujrzał, że Dusza Świata jest

2 terminy
specjalista od zaburzeń snu
Leczenie homeopayczne zmian skórnych
zeby