Ostre zapalenie gardla - pomocy !

1. Data: 2000-10-14 20:32:54

Temat: Ostre zapalenie gardla - pomocy !
Od: "Tomasz Pokornowski - SP7UTO" <t...@s...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam pytanie: od 2 dni mam ostre zapalenie gardla polaczone z ogromnym bólem
i goraczka oraz opuchlizna szyi, wahania temperatury ciala od 38,2 do 39,3.
Podczas przelykania bardzo silny ból - wlasciwie nic nie jem, malo pije
(strach przed przenikliwym bólem), "lamanie" w kosciach, brak kataru i
kaszlu.
Moje pytanie: jaki srodek zastosowac aby zwalczyc ból (chlorchinaldin,
tantum verde nic nie pomaga). Obecnie "lykam" witamine C, polopiryne,
"wdycham" Bioparox (zona tydzien temu miala podobne objawy).

pozdrawiam, z nadzieja na szybka i skuteczna pomoc,
nie wyspany i obolaly jak nigdy dotad
Tomasz Pokornowski

PS. U lekarza bylem wczoraj - wtedy objawy nie byly tak silne.

2. Data: 2000-10-18 08:18:47

Temat: Re: Ostre zapalenie gardla - pomocy !
Od: "J.S." <s...@c...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Pokornowski - SP7UTO napisa?(a):

> Witam!
>
> Mam pytanie: od 2 dni mam ostre zapalenie gardla polaczone z ogromnym bólem

bol tak ogromny, ze zwlekasz z przelykaniem czegokolwiek kojarzy mi sie
z angina ktora przechodzialam.
4 rozne antybiotyki!!! nie pomagaly, nie radze Ci faszerowac sie tym ,ja
sie meczylam przez 1 miesiac w ten sposob, wezly chlonne powiekszone,

sprobuj rozcienczyc propolis ( kilka kropel) z woda i pedzluj gardlo i
migdaly , jezyk tez.
Propolis jest naturalnym (!) antybiotykiem, moze Ci ulzy...
Jola

3. Data: 2000-10-18 09:52:55

Od: "Pipok" <T...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Współczuję... Ja przez OSTRE zapalenie gardła
byłem przez miesiąc na zwolnieniu, walili mi w tym czasie
penicylinę a później musiałem łykać Augmentin (jego
efekty wspominam do dziś...nieprzyjemnie). Pozatym
w trakcie wykryli u mnie na wymazie z gardła silnie
"zaktywowanego" gronkowca złocistego i paciorkowca...
przykra doległość.
Zdrowiej szybko-Pipok.

test
Prozac- jak to działa,czy na migrenę,prosze o fachowe rady
nie mogę jeść
Diagnoza EKG
Wynik EKG