Oszczerstwo czy fakty?

1. Data: 2013-09-24 17:14:41

Temat: Oszczerstwo czy fakty?
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś (reżyser) robi nam Polakom "koło pióra", czy po prostu miał odwagę
nazwać rzecz po imieniu?:

http://www.youtube.com/watch?v=CzpgK-XMCS4

2. Data: 2013-09-24 21:17:13

Temat: Re: Oszczerstwo czy fakty?
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-09-24 17:14, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> Ktoś (reżyser) robi nam Polakom "koło pióra", czy po prostu miał odwagę
> nazwać rzecz po imieniu?:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=CzpgK-XMCS4

Suchar.

3. Data: 2013-09-25 16:28:08

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-24 21:17, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-09-24 17:14, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> Suchar.

A już pomyślałem że jednak jest ktoś na tej grupie zdolny do pogawędki
na trudne tematy...

Pomidor....

4. Data: 2013-09-25 20:58:54

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
Bo zadajesz głupie pytania to fakty.

5. Data: 2013-09-25 22:34:11

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-25 20:58, Adrenalinka pisze:
> Trybun
> Bo zadajesz głupie pytania to fakty.

Wiem że głupie, ale byłem ciekawy w jakich otoczeniach wiodą żywot
szanowni Grupowicze z psp. W takich gdy to z szczerego serca gratuluje
się znajomym (i nie tylko znajomym) sukcesów, czy raczej odczucia są
takie jak w tym klipie z linku który podałem.

6. Data: 2013-09-26 09:11:34

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-09-25 22:34, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

A Ty jesteś Polakiem?

7. Data: 2013-09-26 09:21:53

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-26 09:11, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-09-25 22:34, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> A Ty jesteś Polakiem?

Pewnie tak, ale jest wyjątkowy. Jak każdy Polak.

Ewa

8. Data: 2013-09-26 09:56:09

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-09-25 22:34, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> A Ty jesteś Polakiem?

Nie, Trubun jest Prawdziwym Komunista.

9. Data: 2013-09-26 11:18:08

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie tak, ale jest wyjątkowy. Jak każdy Polak.

Fakt. Zapomniałam.
BTW szczerych serc: http://www.digest.com.pl/kto-zdal-test-uczciwosci

10. Data: 2013-09-26 12:12:01

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-09-26 09:21, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Fakt. Zapomniałam.
> BTW szczerych serc: http://www.digest.com.pl/kto-zdal-test-uczciwosci

W latach osiemdziesiątych (chyba 1986) oddałem portfel z zawartością circa
100DM w Norymberdze. W porównaniu do mojej pensji w Polsce (ok.20DM na
miesiąc) było nieźle. Jeśli to też był test- to nikt się ze mną nie
kontaktował- a ten, co zgubił- coś tam "poszwargotał", mimo znajomości
angielskiego- i odszedł. Nawet nie spytał, czy chcę 10% (na co wtedy
liczyłem, przyznam). Choć może to moje myśli o nim też przyczyniły się do
takiego zachowania: przyszedł facet z 190cm, blondyn w czarnym płaszczu ze
szramą na twarzy- filmowy gestapowiec:-)

--

Chiron

FP
W 20_stą rocznice śmierci.
Mój mąż widzi we mnie szatana, co robić?
Terroryzm(?)
Nie miejska, nie wiejska, zabawa podmiejska....