Otwarty kanal pachwinowy - pytanie

1. Data: 2004-04-19 22:43:28

Temat: Otwarty kanal pachwinowy - pytanie
Od: "Dracor" <d...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam - mam pytanie dotyczace kanalu pachwinowego. Otoz
od jakiegos czasu mam pewne dolegliwosci w okolicach pachwiny.
Nie jest to przepuklina - zostala wykluczona- po badaniach.
Jedyne co stwierdzono to otwarty kanal pachwinowy (zewnetrzny) -
podobno mozna zamknac taki kanal operacyjnie - i zdecyduje sie
na taki zabieg w zwiazku z tym mam kilka pytan.
Czy rzeczywiscie sa takie zabiegi to jest raczej retoryczne pytanie, bo
konsultowalem to z chirurgiem ? i jakie ryzyko ze soba niosa, na czym
polegaja
jak przebiega rekonwalescencja ?
Jeszcze jedno - najwazniejsze pytanie dla mnie - jesli kanal pachwinowy
byl zamkniety - to co moglo spowodowac jego otwarcie? Przyczyna jest o
tyle wazna dla mnie, ze chcialbym uniknac takich sytucaji na/w przyszlosc.
Z gory dziekuje za informacje.

Dracor.