Owadozery - ziemia, nawoz etc.

1. Data: 2002-06-19 07:25:04

Temat: Owadozery - ziemia, nawoz etc.
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc po dlugiej niebywalnosci na grupie!

Co mozecie mi (najlepiej z wlasnego doswiaqdczenia, a nie ksiazek)
powiedziec na temat owadozerow: jaka ziemie, jaki nawoz, podlewanie,
swiatlo. Przez jakis czas roslo totoj niezle w tej ziemi, co bylo, ale
jakis czas temu mocno przyklaplo (i nie wiem, czy marnieje, czy ma to
zwiazek z tym, ze postanowilo wlasnie zakwitnac).

Pozdrawiam,
robal.

PS. Czy zywia sie one tylko tym, co i w naturalnym srodowisku maja, czy
moga tez zwabic inne paskudy (mysle np. o ziemiorkach, przedziorach) i
je pozrec?

2. Data: 2002-06-20 04:14:46

Temat: Re: Owadozery - ziemia, nawoz etc.
Od: "Przemek" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Na wszystkie te pytania znajdziesz odpowiedzi przylaczajac sie do
polskojezycznej listy dyskusyjnej poswieconej roslinom owadozernym:
c...@y...com
a najlepiej zaczac od tej stronki:
http://drosera.cpdb.info

Pozdr. Przemek p...@t...pl