Owłosienie na plecach

1. Data: 2002-05-08 11:21:54

Temat: Owłosienie na plecach
Od: "dziubek" <d...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Niestety przydarzyło mi się to.
Czy ktoś wie, od czego takie coś powstaje??? Czy można się tego pozbyć na
stałe? Niektórzy mówą mi, że to normalne, ale ja nie mogę sie z tym
pogodzić.
Każde wakacje to dla mnie koszmar, nie pamiętam kiedy ostatnio sie opalałem
czy kąpałem.
Nawet nie chcę myśleć, co dziewczyny o tym mówią... :((
Da sie coś zrobić???

Pozdrawiam
Dziubek

2. Data: 2002-05-08 11:33:34

Temat: Re: Owłosienie na plecach
Od: jacmac@*wytnij*go2.pl (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

dziubek naskrobał:

> [...]
>opalałem czy kąpałem.
>Nawet nie chcę myśleć, co dziewczyny o tym mówią... :((

Ile ty masz lat, chłopie? Może jeszcze nie wiesz że mężczyznom rosną
tu i ówdzie włosy i to niekoniecznie w tych samych miejscach co u
dziewczyn? Co za brak akceptacji własnej osoby... hihi, zawsze się
możesz zastrzelić/pociąć/ogolić itd.

Jacek

3. Data: 2002-05-08 11:41:55

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kosmetyki Nisim na zbedne owłosienie Ci pomogą. Znajdziesz je w internecie.

4. Data: 2002-05-08 12:14:47

Od: "margaretka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dziubek" <d...@k...lm.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Niestety przydarzyło mi się to.
> Czy ktoś wie, od czego takie coś powstaje???

Zapewne od hormonów :o)

> Czy można się tego pozbyć na
> stałe?

W salonie kosmetycznym uzyskasz wszystkie potrzebne informacje.
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

5. Data: 2002-05-09 07:43:31

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
opalałem
> czy kąpałem.
> Nawet nie chcę myśleć, co dziewczyny o tym mówią... :((

Matko jedyna!!!
Widziałeś jakiegoś rozebranego kolegę???
Mój syn ma za to włoski na uszach - na krawędzi małżowiny. Wygląda jak
nieprzymierzając wilkołak, ale jak mówią dziewczyny - w tym jego urok :)

Asmira

6. Data: 2002-05-09 10:19:33

Od: "andriej" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
opalałem
> czy kąpałem.
> Nawet nie chcę myśleć, co dziewczyny o tym mówią... :((

Ja na plecach jestem bardziej owlosiony niz na glowie ;) To co na glowie mi
przeszkadza ,a sweterek na plecach jest mily. Czasami wywoluje zdziwienie.
Partnerki takze go lubia. No moze oprocz jednej, ale ona mi kazala ogolic
klate i nogi :) Jestes mezczyzna to musisz wygladac jak mezczyzna.

--
Pzdr

andriej
PS. Kobiet z wlosami na lecach nie lubie :)
www.andriejos.prv.pl

7. Data: 2002-05-09 12:13:34

Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
opalałem
> czy kąpałem.
> Nawet nie chcę myśleć, co dziewczyny o tym mówią... :((

hehe, jedna moja znajoma, bardzo taka wydelikacona i eteryczna
blondynka, zabiła mnie kiedyś tekstem:" ja to uwielbiam jak facet ma
tak super owłosione plecy", Robiła przy tym takie miny,że... a i
intonacja głosu wskazywała na duże rozmarzenie ;-)))))
Pozdro
Massai

PYTANIE-CMV
Drukarka laserowa a ciaza