Owocowe szaleństwo - chwalę:)

1. Data: 2003-11-17 13:58:17

Temat: Owocowe szaleństwo - chwalę:)
Od: "Miśka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie, dzisiaj moja silna wola legła w gruzach. Obiecałam sobie, że nie
kupię nic nowego dopóty nie wykończę wszystkich specyfików pielęgnacyjnych,
które mam w zapasie. Ale gdzie tam. Weszłam do mojego, miejscowego Body Shop
tylko na chwilkę, żeby coś tam sprawdzić, a skończyło się....wiadomo
jak...:)) Mam absolutnego fioła na punkcie owocowych zapachów i w związku z
tym nabyłam mangowy i winogronowy żel pod prysznic oraz melonowe masło do
ciała. Wszystkie specyfiki pachną obłędnie. I to nie sztucznie tylko
dokładnie tak jak te wszystkie owoce w naturze. No, poezja...poezja...
Masło do ciała super się wchłania zostawiając delikatny, ale nie tłusty
film. Ale to moje jest w wersji dla skóry normalnej. Testowałam też masło
mangowe....mrrrrrr.....równie boskie, ale było do skóry suchej, której nie
posiadam i wyraźnie zostawiało taki lekko tłusty film, więc nie nabyłam. Ale
też wchłanialo sie dobrze. Jednym słowem baaardzo polecam te cudeńka
wszystkim amatorkom owocowych wrażeń:)))
Kupiłam też krem nawilżająco-ochronny z wit. E. Jak na razie mogę
stwierdzić, że ma przyjemną, lekką konsystencję i bardzo dobrze się
wchłania. Jak poużytkuję dłużej to napiszę czy coś dobrego robi:))

Pozdrawiam
Miśka

1. Data: 2003-11-17 14:37:46

Temat: Odp: Owocowe szaleństwo - chwalę:)
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

. Weszłam do mojego, miejscowego Body Shop

Czy w Polsce działa Body Shop?? Pierwsze słyszę...Gdzie??? Może gdzieś w
Krakowie??
Zawsze myślałam, że do Polski to nie dotarło...
Kroofka

1. Data: 2003-11-17 15:25:58

Temat: Re: Odp: Owocowe szaleństwo - chwalę:)
Od: "Miśka " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kroofka <k...@o...pl> napisał(a):

> Czy w Polsce działa Body Shop?? Pierwsze słyszę...Gdzie??? Może gdzieś w
> Krakowie??
> Zawsze myślałam, że do Polski to nie dotarło...

To chyba dobrze myślisz...z tego co wiem to wciąż jeszcze w kraju Body Shop
się nie pojawił. A ja to na obczyźnie jestem dlatego mogę skorzystać.

Pozdrawiam
Miśka

1. Data: 2003-11-17 16:07:06

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To chyba dobrze myślisz...z tego co wiem to wciąż jeszcze w kraju Body
Shop
> się nie pojawił. A ja to na obczyźnie jestem dlatego mogę skorzystać.
O ile wiem, to do nas nie dotarl. Ale za to juz niedlugo maja sie
otwierac pierwsze skleby Body Basics, ktore sa tansza wersja body shop,
nawet produkuja sie w tych samych fabrykach.

pozdrawiam Zofia Gebert

1. Data: 2003-11-17 16:13:44

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zofia Gebert <b...@g...pl> napisał(a):

> O ile wiem, to do nas nie dotarl.

I nie dotrze. Przenajmniej w przewidywalnej przyszłości.

Szkoda, bo lubię, ostatnio w Londynie kupiłam Body Butter (miodowe), do
którego dostałam ze free żel mango, wodę White Musk + żel pod prysznic, i
jeszcze jakieś bzdurki typu szczotka do włosów.

> Ale za to juz niedlugo maja sie
> otwierac pierwsze skleby Body Basics, ktore sa tansza wersja body shop,
> nawet produkuja sie w tych samych fabrykach.

W Krakowie jest od dawna, do Body Shop ma się jak Polonez do Chryslera.

JoP

1. Data: 2003-11-17 16:51:54

Temat: Odp: Odp: Owocowe szaleństwo - chwalę:)
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Krakowie jest od dawna, do Body Shop ma się jak Polonez do Chryslera.

Mimo wszystko - gdzie znajduje sie ten sklep w Krakowie?
Dzięki za info
Kroofka

1. Data: 2003-11-17 17:35:52

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Zofia Gebert" <b...@g...pl>

> O ile wiem, to do nas nie dotarl. Ale za to juz niedlugo maja sie
>otwierac pierwsze skleby Body Basics, ktore sa tansza wersja body shop,
>nawet produkuja sie w tych samych fabrykach.

ostatnio raczej byly zamykane, vide sklep w GC na Marszalkowskiej. i
niestety, trudno porownywac te dwa sklepy, bo maja zupelnie rozna
oferte - a w kazdym razie BB nie ma bodaj najbardziej znanego produktu
BS, czyli butterow. lubie ich drobiazgi do lazienki typu mydelniczka,
szczoteczka do paznokci, cosiek niby-do-masazu, ale to nie to samo.

a za swoja strone internetowa maja u mnie kreche. nienawidze
fullscreenow, to raz, a ubostwo oferty i wiadomosci o niej wrecz
poraza - to dwa.

anek

1. Data: 2003-11-17 19:31:02

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ostatnio raczej byly zamykane, vide sklep w GC na Marszalkowskiej.
To o czym mowicie to stoiska, ktore wlasnie beda powoli zamykane,
zeby zrobic miejsca sklepom. Sklepy beda dzialaly mniej wiecej ja YR, beda
oddzielne, tylko z towarem BB. Oferta chyba bedzie dosc jednolita. Na
poczatku dwa sklepy w warszawie jeszcze w tym roku.

1. Data: 2003-11-17 20:13:15

Od: "Miśka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

anek <a...@g...pl> napisał(a):

> oferte - a w kazdym razie BB nie ma bodaj najbardziej znanego produktu
> BS, czyli butterow. lubie ich drobiazgi do lazienki typu mydelniczka,
> szczoteczka do paznokci, cosiek niby-do-masazu, ale to nie to samo.

Body Basic nie znam. Ale jeśli nie mają masełek tak ja w BS to już na
starcie mają u mnie spory minus:) Masła są naprawdę cudne, balsamy też. Te
wszystkie myjąco-pielęgnacyjne gadżety też bardzo lubię tj. myjki,
kosmetyczki, lustereczka i inne takie:)) A dziś były w ofercie fikuśne
podstawki pod mydło, w różnych kolorach w kształcie kwiatka:)

Pozdrawiam
Miśka

1. Data: 2003-11-17 20:47:57

Temat: Re: Owocowe szaleństwo - chwalę:)
Od: "Stella" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mimo wszystko - gdzie znajduje sie ten sklep w Krakowie?
> Dzięki za info
> Kroofka

W Galerii Centrum. Wejscie od Wislnej, zaraz po lewej stronie. Na Wislna
wychodza ich witryny :-)

pozdrawiam
stella

neutrogena clear pore treatment