[P] Lody bananowe

1. Data: 2004-04-19 12:42:56

Temat: [P] Lody bananowe
Od: "syso" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tyle tu ostatnio o lodach, wiec rzucam przepis na lody, ktore ostatnio
robilam. Zaleta ich jest blyskawiczne przygotowanie i kremowy aksamitny
smak.

3 banany, mocno dojrzale
80 g cukru pudru
250 ml kremowki
lyzka soku z cytryny

Wszystko dokladnie zmiksowac w blenderze i mrozic w maszynce. Jako ze jest
to dosc mala porcja, mozna skladniki podwoic.

Pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2004-04-19 14:47:01

Temat: Re: [P] Lody bananowe
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "syso" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 250 ml kremowki
> lyzka soku z cytryny
>
> Wszystko dokladnie zmiksowac w blenderze i mrozic w maszynce.

Kompletna dyletantka lodowa zapytam - co to znaczy "mrozić w maszynce"?
Czyli w czym?
A nie da się po prostu w zamrażalniku?

Strasznie mi ten przepis podchodzi, bo nie zawiera jaj i uraczyłabym przy
okazji jednego gościa takimi lodami. Ale ta "maszynka" kompletnie mnie zbiła
z tropu.

Sowa

1. Data: 2004-04-20 09:24:31

Od: "Dorcia" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "syso" <> napisał w wiadomości >
Tyle tu ostatnio o lodach, wiec rzucam przepis na lody, ktore ostatnio
> robilam. ..

dzięki Ci za ten przepis , lody bananowe to moje ulubione , hmmmm... już mi
ślinka cieknie ......

pozdr,dorcia

Re: przepis na ser plesniowy
Piekarnik gazowy z termostatem i bez