Warszawianki - moze spotkanie?

1. Data: 2005-01-04 17:33:10

Temat: Warszawianki - moze spotkanie?
Od: sekutnica <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W tym roku sie jeszcze nie spotkalysmy. Moze przyszly czwartek? 13-go
znaczy sie?

Jesli ktos zna fajne nowe miejsce to czekamy na propozycje.

sekutnica

1. Data: 2005-01-04 18:01:53

Temat: Re: Warszawianki - moze spotkanie?
Od: "Dziunia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dobry pomysl!
Jestem za.
--
Dziunia

1. Data: 2005-01-04 18:53:07

Od: "alex" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kawiarnia Nowy Swiat.

1. Data: 2005-01-04 20:21:57

Od: "Ula Płosarek" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

sekutnica <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> W tym roku sie jeszcze nie spotkalysmy. Moze przyszly czwartek? 13-go
> znaczy sie?

Ja bardzo chętnie [do czwartku to może te poduchy pozszywam...], tylko w
czwartek [jak i każdy dzień roboczy] to ja mogę nie wcześniej niż o 18, a
raczej o 18:30. :(

Pozdr,

--
Uka P.

1. Data: 2005-01-05 08:43:58

Od: yenulka <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

sekutnica napisał(a):

> W tym roku sie jeszcze nie spotkalysmy. Moze przyszly czwartek? 13-go
> znaczy sie?

u mnie odpada wtorek i czwartek - moze sroda? godzina okolo 17 jest oki.

--
wyrzuc to co zbedne jest

1. Data: 2005-01-05 20:22:30

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

sekutnica wrote:

> W tym roku sie jeszcze nie spotkalysmy. Moze przyszly czwartek? 13-go
> znaczy sie?
>
> Jesli ktos zna fajne nowe miejsce to czekamy na propozycje.
>
> sekutnica

Ja się dostosuję do ustaleń, byle po 17.00 ;)
Pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2005-01-05 20:30:08

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wspanialy pomysl
bede Was wspierac duchowo z Kazika ;) chyba ze spotkamy sie w piatek ;)
wznosze wlasnie toast pycha winem i troszke mi literki ycoekaja ...

--
Honorata Kulesza
honkul maupa o2.pl

1. Data: 2005-01-06 08:46:16

Od: "Misia" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny
Ja chetnie sie spotkam ale mam wrazenie ( bez urazy) ze jako jedyna sie
zastanowilam:)
Kto sie uparl ze spotkanie musi byc w srodku tygodnia??
Jednej nie pasuje w czwartek, drugiej w srode, ta woli po 18 a ta juz nie moze
wtedy bo dzieci kladzie...
Pamietacie historie ostatniego spotkania? Tak jakos sie nie udalo bo nie
kazdemu pasowalo o tej czy o tamtej.
Konstruktywnie myslac proponuje:
SOBOTA 15 STYCZNIA, GODZINA 14, KAWIARNIA NOWY SWIAT JAK PADLA PROPOZYCJA.
Prawdopodobnie zbierze nas sie wiecej bo i dziecko bedzie z kim zostawic i nie
bedzie szlo spac, wszystkie pokonczymy prace etc.
W koncu potraktujmy nasze spotkanie jakos cos waznego a nie jak zapchanie
dziury w tygodniu pomiedzy innymi zajeciami.
Czekam na wyrazy zachwytu lub kubel zimnej wody:)
Pozdrowienia
Misia ktora jeszcze nie byla a bardzo chce

1. Data: 2005-01-06 09:04:58

Od: "Dziunia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> SOBOTA 15 STYCZNIA, GODZINA 14, KAWIARNIA NOWY SWIAT JAK PADLA PROPOZYCJA.

To może kubeł zimnych (już) łez. Bo ja bardzo chcę, ale w sobotę jadę na
wyczekane od roku narty.
W związku z tym dla mnie termin po 14.01 do końca tego miesiąca odpada :(

--
Dziunia
holecka1 maupa gazeta.pl

1. Data: 2005-01-06 09:36:29

Od: yenulka <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Misia napisał(a):

> Kto sie uparl ze spotkanie musi byc w srodku tygodnia??

Nikt sie nie upieral na spotkanie w tygodniu - ale dla mnie przynajmniej
dni powszednie po 17 sa najlepsze bo ja nie mieszkam w warszawie tylko w
niej pracuje.
Kazdy mowi co mu pasuje, potem sie wybiera jakis compensus z tego i
jedni sa na spotkaniu a innych nie ma.

pzdr
yenn

--