PARCHOLEC

21. Data: 2009-04-08 21:06:32

Temat: Re: PARCHOLEC
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 08 Apr 2009 19:38:22 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> środa, 8 kwietnia 2009 18:23. carbon entity 'Ikselka' <i...@g...pl>
> contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Niektóre rzadko używane programy pod Linuksa nie mają binarek w mniej
> popularnych dystrybucjach. Najlepiej zainstalować sobie nową dystrybucję
> Fedory albo Ubuntu (oczywiście nie aż tak nową, żeby była to wersja beta).

Myślalam o dawnym Mandrake, dziś Mandriva. Jest wersja 2009. Musze poszukać
w grupach, co ludzie o nim mówią.

22. Data: 2009-04-08 21:07:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 08 Apr 2009 19:46:45 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> [...]
>
> Chociaż ja jadę na zabytkowej klasycznej Fedorze 4 i jak coś ze źródeł
> trzeba zainstalować, też nie narzekam. Nawet robią na nią nowe binarki, bo
> przeżywa renesans w konsolach... a jądra nie chce mi się po prostu
> zmieniać, bo primo jestem leniwy, secundo: hardware też mam stary i lada
> miesiąc pójdzie do kasacji, jeśli tylko zbiorę fundusze na nowy sprzęt,
> najlepiej laptopa. Na razie ciężko, bo małe wydawnictwo ledwie co
> otrząsnęło się z bałaganu po aresztowaniu machera od sprzedaży i promocji.
> Ale przychodzi sezon i ludzie zaczynają kupować książkę...

Zatem życzę zwyżki obrotów i zysku :-)

23. Data: 2009-04-08 21:32:03

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Myślalam o dawnym Mandrake, dziś Mandriva. Jest wersja 2009. Musze poszukać
> w grupach, co ludzie o nim mówią.

Nie musisz testowałem.. 2009 to kiepska wersja(taka jakaś nie
dopracowana), lepiej trochę poczekać 2009,1, albo zainstalować 2008.1
chodzi bardzo dobrze..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Linux ?? ?? ??????????? ??

??? ???

24. Data: 2009-04-08 21:37:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 08 Apr 2009 23:32:03 +0200, jadrys napisał(a):

> Nie musisz testowałem.. 2009 to kiepska wersja(taka jakaś nie
> dopracowana), lepiej trochę poczekać 2009,1, albo zainstalować 2008.1
> chodzi bardzo dobrze..

Może i tak - nowości zawsze mają braki, które wychodzą dopiero w trakcie.
Obiecałam sobie, że jak tylko mi sie skończy gwarancja, przechodzę na
Linux. Mam juz po dziurki w nosie Windows, szczególnie głupkowatych XP i
tej idiotycznej Visty po nich.
Z nostalgią wspominam czas, kiedy moglam korzystać z Win 2000 Professional.
Jakoś tak dobrze mi się pracowało na nich, choć słyszę też narzekania.

25. Data: 2009-04-08 22:25:11

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> Jakoś tak dobrze mi się pracowało na nich, choć słyszę też narzekania.

Z tych Windowsów to chyba najlepszy (najlepiej dopracowany) jest XP Ale
podobno niedługo świat ujrzy króla systemów - Windows 7..

26. Data: 2009-04-08 22:34:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 09 Apr 2009 00:25:11 +0200, jadrys napisał(a):

> Z tych Windowsów to chyba najlepszy (najlepiej dopracowany) jest XP Ale
> podobno niedługo świat ujrzy króla systemów - Windows 7..

Kiedy pierwszy raz użyłam XP, dostałam ataku furii: te ikoneczki,
obrazeczki, komunikaciki jak dla półidiotów...

27. Data: 2009-04-08 23:20:15

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

środa, 8 kwietnia 2009 22:23. carbon entity 'jadrys' <C...@o...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Fedore 4 ? Toż to na zabytku jedziesz..

Taj chto to bałakał? Taj ja sam to pisał, jak byk w moim poście stoi.

28. Data: 2009-04-09 10:18:07

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Kiedy pierwszy raz użyłam XP, dostałam ataku furii: te ikoneczki,
> obrazeczki, komunikaciki jak dla półidiotów...

To wszystko można wyłączyć.. Jego największym plusem jest stabilność i
dostępność darmowych programów..
Choć względem Linuksa ma też parę minusów, choćby defragmentację plików
i największy koszmar - rejestr..

29. Data: 2009-04-09 20:47:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 09 Apr 2009 01:20:15 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> środa, 8 kwietnia 2009 22:23. carbon entity 'jadrys' <C...@o...pl>
> contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Taj chto to bałakał? Taj ja sam to pisał, jak byk w moim poście stoi.

Skoro Ci odpowiada, to uzywaj. Je też się przyzwyczajam do oprogramowania,
zmieniam baaardzo niechętnie, nie kręca mnie nowości z samej racji nowości
- musi być bardzo konkretny powód, abym zmieniła upodobania, zresztą nie
tylko w tej dziedzinie.

30. Data: 2009-04-09 20:56:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 09 Apr 2009 12:18:07 +0200, jadrys napisał(a):

> To wszystko można wyłączyć..

Toteż zrobuiłam to.

> Jego największym plusem jest stabilność i
> dostępność darmowych programów..
> Choć względem Linuksa ma też parę minusów, choćby defragmentację plików
> i największy koszmar - rejestr..

O taaaaak...

Hahahaha
Życzenia świąteczne
Szkoła ma rozwijać,ale w polsce jak zwykle jest odwrotnie.
Czarnobyl
PARCHY...