PARCHOWI HOLM_SZTYNSKIEMU...

1. Data: 2010-02-07 17:57:16

Temat: PARCHOWI HOLM_SZTYNSKIEMU...
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Feb 2010 06:53:34 -0800 (PST), Wlodzimierz Holsztynski (Wlod)
napisał(a):

> [...]
messagenews:15a7f000-7a2f-4608-ab87-38c102426ddb@w27
g2000pre.googlegroups.co
m...

> Ty goebellsowska gnido śmierdząca, szmalcownicze nasienie,
> schowaj swoje pogróżki w dupę swojego zdechłego bosa.
>
> Wlod

Z porównań danych wyszło mi, że jednak NIE podróbka.

Pajac, którego tatałe zrobił używając mycki jako kondona. Morderca
palestyńskich dzieci i kobiet w imię jego racji, nie uznający racji i praw
innych. Tu mieni się lepszym ode mnie, parch z dębową kiepałą.
Kali z oberżniętą fujarą. Zapomniał pajac o symetrii - tyle wolnosci dla
ciebie, ile ty dajesz innym.