PC Stitch

1. Data: 2006-08-11 07:43:25

Temat: PC Stitch
Od: "Ula.Lublin" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam wielka prosbe. Czy ktoras z Pan wie skad sciagnac PC Stitch wersja
6.4.Oczywiscie wersje demo, bo przeciez innej nie mozna a moze potem
jakos uda mi sie ja "ulepszyc".Bo o taka "ulepszona" to nawet nie mam
smialosci prosic.Bede bardzo wdzieczna za pomoc.Przepraszam za pismo,
ale pisze nie ze swojego komputera i nie mam polskich
czcionek.Pozdrawiam.Ula

2. Data: 2006-08-11 23:29:26

Temat: Re: PC Stitch
Od: "doona" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula, mnie mądre dziecko ściągnęłoz tej strony za darmo
http://www.darklilac.com/upload.jsp
ale jak on to zrobił, to nie wiem.
Więcej nie mogę ci pomóc, bo nie wiem, ale może coś pokombinujesz.
Może też masz "uczonego" w domu i ci pomoże. Powodzenia.

3. Data: 2006-08-12 09:33:49

Od: Mimi <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11-08-2006 o 09:43:25 Ula.Lublin <c...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> smialosci prosic.Bede bardzo wdzieczna za pomoc.Przepraszam za pismo,
> ale pisze nie ze swojego komputera i nie mam polskich

Sprawdź pocztę :)

xxx przelicznik muliny
PROŚBA-BALERINY
[xxx] klucze - prosba