PD: Chrzan

1. Data: 2002-04-16 16:49:49

Temat: PD: Chrzan
Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: Krystyna Chiger <k...@p...pl>

> Czosnku im dam i nasin kopru. Jak będą ogórki, to chrzan już
> będzie starszy.

A ja juz widzialam ogorki do kiszenia w kerfurze trala

Macabra

2. Data: 2002-04-17 07:01:44

Temat: Re: PD: Chrzan
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Nowak napisala:

> A ja juz widzialam ogorki do kiszenia w kerfurze trala

Nie pojadę przez pół Warszawy po ogórki, howgh!

Krycha&Co(ty)

3. Data: 2002-04-17 14:31:51

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie pojadę przez pół Warszawy po ogórki, howgh!

No już nie przesadzaj, najbliższy masz na dworcu Wileńskim.
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Remember that ignorance is expensive. Own a good set of encyclopedia."
http://www.wiw.pl/biblioteka/encyklopedia/

4. Data: 2002-04-18 07:13:30

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisal:

> No już nie przesadzaj, najbliższy masz na dworcu Wileńskim.

Wywiad donosi, że przewalaja się tam dzikie tłumy. Ale
może pomysł ogórków małosolnych w kwietniu przeważy ;-)

Krycha&Co(ty)

Juka
Odczyn gleby
Trawa (kwiecista łąka)
Czy w waszych ogradach pojawiły się smardze ?
Chrzan jako chwast - nie potrawa