PD: Pytanie do "starszych" grupowiczów.(OT)

1. Data: 2001-06-25 07:29:37

Temat: PD: Pytanie do "starszych" grupowiczów.(OT)
Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AgataW" <a...@g...com.pl> napisał w wiadomości
news:9f0mnj$pab$1@news.tpi.pl...
> Kim była lub jest ( podszywa sie pod kogoś innego) osoba
> pisząca mi. w 1999 roku na grupie i używająca podpisu Terry
> lub adresu z " Hacker 2 ". Jakie są jej losy i dlaczego nie
> pisze ! Jej posty to skarbnica wiedzy .
> Agata

Tez ostatnio o Niej myslalam... Pamietacie Terry? Pisala z Italii. Moze ktos
ma z Nia kontakt?

--
DanaB
http://www.kuchnia.com.pl

1. Data: 2001-07-03 05:57:02

Temat: Re: Pytanie do "starszych" grupowiczów.(OT)
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dana <d...@n...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:

> Użytkownik "AgataW" <a...@g...com.pl> napisał w wiadomości
> >
> Tez ostatnio o Niej myslalam... Pamietacie Terry? Pisala z Italii.
> Moze ktos ma z Nia kontakt?

Sympatyczna osobka Terry przekazuje serdeczne pozdrowienia
dla wszystkich grupowiczow, ktorzy ja nadal pamietaja :)
Niestety przy swoim obecnym polaczeniu nie ma mozliwosci
korzystac z grup dyskusyjnych...

Lilla

1. Data: 2001-07-03 08:23:34

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dla wszystkich grupowiczow, ktorzy ja nadal pamietaja :)
> Niestety przy swoim obecnym polaczeniu nie ma mozliwosci

Pozdrow Terry ode mnie. Pamietam, jak po pierwszym wystepie na grupie
Magdalena zmieszala mnie ze wszystkim, co bylo pod reka, a Terry mnie
bronila. To bylo tak dawno, ze nie pamietam nawet z jaka glupota
wyskoczylam. Milo sie wspomiona.
A gdziez Terry przebywa, ze nie ma wiekszych mozliwosci na korzystanie z
grupy?

1. Data: 2001-07-03 08:38:32

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych napisała:
> [...]
> nawet z jaka glupota wyskoczylam. Milo sie wspomiona.
> A gdziez Terry przebywa, ze nie ma wiekszych mozliwosci na

Pewnie tam, gdzie byla, czyli we Wloszech.
Podejrzewam, ze jej serwer nie udostepnia polskojezycznych grup
newsowych i dlatego nie moze byc z nami na grupie.
Przekaze jej Twoje pozdrowienia i to, ze tak milo ja wspominasz :)

Lilla

1. Data: 2001-07-03 08:53:11

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> newsowych i dlatego nie moze byc z nami na grupie.
> Przekaze jej Twoje pozdrowienia i to, ze tak milo ja wspominasz :)
niech sobie ściąga newsy z innego serwera dopuszczającego "obcych", np.
plonk.apk.net. Tam jest kuchnia ;-))

Waldek

1. Data: 2001-07-03 16:56:41

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Dana wrote:
> [...]
> Magdalena zmieszala mnie ze wszystkim, co bylo pod reka, a Terry mnie
> bronila. To bylo tak dawno, ze nie pamietam nawet z jaka glupota

Huh? nic takiego nie pamietam...
ponizej kopia Twojego pierwszego posta, i odpowiedz Terry. Tylko te 2
listy w tym watku.
From: Dana (d...@n...com.pl)
Subject: witam w kuchni!
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: 1999/03/19

Witam, jestem Dana, po raz pierwszy na liscie!

From: Hacker (1...@t...com)
Subject: Re: witam w kuchni!
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: 1999/03/20

Czasc! Terry
Dana ha scritto nel messaggio <3...@n...vogel.pl>...
>Witam, jestem Dana, po raz pierwszy na liscie!

http://groups.google.com/groups?q=Dana%40netgate.com
.pl+group:pl.rec.kuchnia&num=100&hl=en&safe=off&scor
ing=d&as_drrb=b&as_mind=29&as_minm=3&as_miny=1995&as
_maxd=3&as_maxm=7&as_maxy=2000&start=100&sa=N

Pod tym adresem znajdziesz swoje posty od poczatku, czyli 19 marca 1999
az do lipca 2000. Ja nie widzie zadnego watku, gdzie bym ci zmyla
glowe:)))), ale nie zprzeczam, ze miewam sklonnosci!
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-07-04 10:37:19

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości

> [...]
> az do lipca 2000. Ja nie widzie zadnego watku, gdzie bym ci zmyla
> glowe:)))), ale nie zprzeczam, ze miewam sklonnosci!

Chyba nie wszystko jest w tym archiwum, bo mam posciagane teksty z listy z
1998 roku, a pierwsze moje slady sa dopiero 1999. Nie szkodzi.

--
DanaB
http://www.kuchnia.com.pl
Och, gdyby tak ktos chcial jesc to co ugotuje...

do kobiety starannie opakowanej
Is it safe?
latoooooooo!!!
potrawa a'la leczo?