do kobiety starannie opakowanej

1. Data: 2001-06-24 20:59:54

Temat: do kobiety starannie opakowanej
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cos sie glupiego dzieje z moja poczta (przesiadklem sie na iiny dysk)
wiec nie mogie Tobie na priv'a:
Nie di\odzwonilem sie w piatek do urzedy\yu miasta w sprawie jarmarku,
dam Ci znac jak sie czegos dowiem

AE (i to bardzo) sadyl

1. Data: 2001-06-24 21:03:13

Temat: Re: do kobiety starannie opakowanej
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 24 Jun 2001 22:59:54 +0200, sadyl <s...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
>wiec nie mogie Tobie na priv'a:
>Nie di\odzwonilem sie w piatek do urzedy\yu miasta w sprawie jarmarku,

OK,
moze szyfrem na grupe? ;))

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-25 09:37:45

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> moze szyfrem na grupe? ;))

chciałem tylko na priva, ale sądzę, że przynajmniej część Grupowiczów
będzie zainteresowana i nie będzie miała mi za złe, ze off topic (a może
nie całkiem off?)

Informuję więc uroczyście, że zgodnie z zeznaniami Pani z Wydziału
Handlu UM Gdańsk,
w bieżącym roku Jarmark Dominikański odbędzie się w dniach 28.07 - 12.08

sadyl

1. Data: 2001-06-25 09:49:31

Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
(...)
> [...]
> Handlu UM Gdańsk,
> w bieżącym roku Jarmark Dominikański odbędzie się w dniach 28.07 -

O retyyy... Znowu...

PS. Teraz, to nazywa się to-to Jarmark św. Dominika.
Adam 'Rolek' Rolbiecki
a...@g...pl
Tylko e-mail i news, niestety...

1. Data: 2001-06-25 14:40:19

Od: s...@f...onet.pl (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Handlu UM Gdańsk,
>w bieżącym roku Jarmark Dominikański odbędzie się w dniach 28.07 - 12.08

Swietnie! zalapie sie na 3 ostatnie dni!

Agnieszka

1. Data: 2001-06-25 21:12:28

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Kurcze, ale ja bym pojechala na Jarmark Dominikanski :))) Kojarzy mi sie z
>najbardziej przyjemnosciowym okresem w zyciu, kiedy chodzilam z rodzicami
>(glownie z tata) i wyszykiwalam jakies koraliki, pierscionki, kubeczki, a
>czasem i dusze zelazka ... ach co to byly za czasy :))) i cytroneta i wata i
>rurki z kremem :)))
>
>Marta

nalezy powtorzyc doznania. Nawe jesli wyjda zupelnie inne..

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-25 21:19:25

Od: "Marta" <m...@b...com.pl-no_spam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

czasem i dusze zelazka ... ach co to byly za czasy :))) i cytroneta i wata i

Is it safe?
latoooooooo!!!
potrawa a'la leczo?
nalewki na spirytusie