PEACE :)

1. Data: 2002-06-14 11:04:49

Temat: Re: PEACE :)
Od: Flyer <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

CanoE wrote:

> hmmm ja to obserwuje na wszystkich grupach niemoderowanych.

A ja kiedys mialem mozliwosc obserwowania grupy moderowanej - fakt
ladnie sie bawia w swojej piaskownicy, ale z rownym skutkiem moga pojsc
razem do knajpy. Robi sie z tego towarzystwo wzajemnej adoracji. Zeby
nie bylo - osmielilem sie poslac na te grupe post o niezbyt
optymistycznym wydzwieku, choc sam w sobie nie naruszal zadnych kanonow
kultury. Nastepnym razem zaden z moich kilkunastu roznie sformatowanych
postow [zeby nie bylo, ze byly niezgodne z ustalonym formatem] nie
wszedl na grupe - wszystkie zostaly odrzucone.

Flyer