PFRON i PEGAZ

1. Data: 2002-05-06 16:41:50

Temat: PFRON i PEGAZ
Od: "Conrad M." <dzesi@ANTYSPAM_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to jest z tymi pożyczkami na samochód.
Czy oni dają je wszystkim czy większości ?
A może tylko wybranym.
Po co musze we wniosku podawać markę i cenę ?
Przecież ceny są zmienne.Promocje itp.A co do marki mogę zmienić zdanie.

2. Data: 2002-05-07 05:06:37

Temat: Re: PFRON i PEGAZ
Od: "giza" <i...@w...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Po co musze we wniosku podawać markę i cenę ?
> Przecież ceny są zmienne.Promocje itp.A co do marki mogę zmienić zdanie.

Cześć
W zeszłym roku staraliśmy się o pożyczkę i ja dostaliśmy. Mój tato też
składał podanie, ale dostał odpowiedź, że zabrakło już środków, czy cos w
tym stylu, i w tym roku PFRON sam przesłał mu formularze do wypełnienia, ale
oczywiście bez gwarancji, że tym razem dostanie pożyczkę.
Określenie marki samochodu i ceny jest tylko po to, żeby mogli się
zorientować, ile możesz wyłożyć pieniędzy. Nie jest to w żaden sposób
obligujące.

Pozdrawiam i życzę powodzenia
Giza

3. Data: 2002-05-07 10:10:41

Od: "Conrad M." <dzesi@ANTYSPAM_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Określenie marki samochodu i ceny jest tylko po to, żeby mogli się
> zorientować, ile możesz wyłożyć pieniędzy. Nie jest to w żaden sposób

A długo od tego koncowego terminu składania wniosków czeka sie na tą
decyzje ?

4. Data: 2002-05-07 11:06:42

Od: "giza" <i...@w...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

> A długo od tego koncowego terminu składania wniosków czeka sie na tą
> decyzje ?

Z tego co pamiętam, to decyzja przyszła pod koniec sierpnia, albo na
początku września, a auto trzeba było kupić do końca października. W sumie
to nie jest zbyt dużo czasu.

Pozdrawiam
giza

Dzien godnościOsób z niepełnosprawnościąin telektualną
przejazdy pkp
poszukuje
królik
Gdzie po porade prawna w Wa-wie?