PFRON - program Pegaz (komputer) - kiedy nastepuje rozwiazanie umowy ?

1. Data: 2005-09-02 13:06:14

Temat: PFRON - program Pegaz (komputer) - kiedy nastepuje rozwiazanie umowy ?
Od: "ryzio" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W jakiej chwili nastepuje rozwiazanie umowy z PFRON-em ? W momencie
rozliczenia zakupu komputera czy pozniej ?

Pozdrawiam
Marek

2. Data: 2005-09-02 13:31:18

Od: "Mr.FX" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W jakiej chwili nastepuje rozwiazanie umowy z PFRON-em ? W momencie
> rozliczenia zakupu komputera czy pozniej ?

AFAIR umowa trwa 3 lata. W tym czasie nie wolno sprzedać
sprzętu zakupionego w ramach umowy.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

3. Data: 2005-09-15 21:26:22

Od: "beata rutkowska" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

co to za program pfron i o co w tym chodz prosze o odpowiedz i pomoc chce
skorzystac

4. Data: 2005-09-22 09:44:32

Od: "ryzio" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "beata rutkowska" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
> co to za program pfron i o co w tym chodz prosze o odpowiedz i pomoc chce
> skorzystac

Na stronie www.pfron.org.pl sa programy PFRON i tam mozna poczyta o
programie PEGAZ 2003. Miedzy innymi mozna dzieki niemu otrzymac na
dofinasowanie komputera. 10% ma byc wplaty wlasnej, reszte pokrywa PFRON. Z
tego co wiem, to na podkarpaciu wnioski skladalo sie do konca kwietnia, a
kiedy bedzie jeszcze raz, to tego nie wiem. Pierwszy raz skladalem do tego
programu wniosek tak wiec jestem w tym troche zielony czy kolejnne edycje
pojawiaja sie.

Pozdrawiam
Marek

dofinansowanie z MOPS i SOD