[PILNE] zdjęcia mózgu

1. Data: 2001-09-19 22:55:13

Temat: [PILNE] zdjęcia mózgu
Od: "Raf256" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje jakichś zdjęć mózgu ludzkiego, chodzi o zastosowania nie medyczne
lecz bardziej artystyczne - np. jako tło w stronie WWW... moze ktoś ma jakiś
linki ?

Szukałem troche ale nie znalazłem samych zdjęć a raczej się spiesze...

--
Raf256 : C C++ VC VB PHP TP Delphi JS Java
,--, _ ,- _ _ _ ,---------------------------------------------,

2. Data: 2001-09-20 11:12:17

Temat: Re: [PILNE] zdjęcia mózgu
Od: "Raf256" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
medyczne
> lecz bardziej artystyczne - np. jako tło w stronie WWW... moze ktoś ma

:-( bardzo mi na tym zalezy... naprawde NIKT kto czytą tągrupe nie ma
ŻADNEGO zjęcia mózgu i nie może np. posłać mi na priv ?

3. Data: 2001-09-20 17:32:25

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Raf256 napisał(a):

> :-( bardzo mi na tym zalezy... naprawde NIKT kto czytą tągrupe nie ma
> ŻADNEGO zjęcia mózgu i nie może np. posłać mi na priv ?

A w żadnej encyklopedii nie ma?
Poza tym podobno nie wolno umieszczać cudzych zdjęć w internecie.

Pozdrawiam, Kaja
--
*Od jednego cięcia drzewo nie pada*

Kupię Viagrę