PILNIE TRZEBA SPRAWDZIĆ...

1. Data: 2008-05-06 04:03:49

Temat: PILNIE TRZEBA SPRAWDZIĆ...
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

na genetykę chazarską wszystkich oficerów WP, zwłaszcza generalicję,
nawet tych w odstawce.
Szczególnie gen. Petelickiego - mojego bezkonkurencyjnego kandydata
na
prezydenta!
I gen. Polko - vice-kandydata (następny - bo młodszy).
I ich zaleznosci od mosków.
Zapewne jest ktoś, kto ich zna z pochodzenia w miejscu urodzenia i
zamieszkania.

JEST TO SPRAWA BARDZO PILNA !!!

POLSKA TYLKO DLA POLAKÓW - SŁOWIAN !!!

2. Data: 2008-05-06 05:45:13

Temat: Re: PILNIE TRZEBA SPRAWDZIĆ...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 May 2008 21:03:49 -0700 (PDT), Panslavista napisał(a):

> [...]
> I ich zaleznosci od mosków.
> Zapewne jest ktoś, kto ich zna z pochodzenia w miejscu urodzenia i

Może dasz sobie spokój - nie mówię, że z kandydowaniem, ale przynajmniej z
genetyką? ten problem już się żtp.... rozmył w populacji Polaków ;-)
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

3. Data: 2008-05-06 08:45:38

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Może dasz sobie spokój - nie mówię, że z kandydowaniem, ale przynajmniej z
> genetyką? ten problem już się żtp.... rozmył w populacji Polaków ;-)
> --
> XL wiosenna :-)

Tak twierdzą ............... gienetyczni...

4. Data: 2008-05-06 09:59:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 May 2008 10:45:38 +0200, Panslavista napisał(a):

> Tak twierdzą ............... gienetyczni...

Nie wiem, kto to "gienetyczny", ale kiedy patrzę na ludzi, to widzę cechy
somatyczne wskazujące ewidentnie na... (nawet w kościele), a to jednak
nie... skoro do kościoła przyszedł :-)
Podejrzewam, że jednak w mediach, ekonomii i polityce oraz handlu (tym
przez duże H) nie jest tak różowo-niejednoznacznie :-D

5. Data: 2008-05-06 10:08:48

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

[...]
> [...]
> Podejrzewam, że jednak w mediach, ekonomii i polityce oraz handlu (tym
> przez duże H) nie jest tak różowo-niejednoznacznie :-D

Już wiem, co mogłaś powiedzieć tej zdzierczej zdzirze z US.

DG

6. Data: 2008-05-06 10:19:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 May 2008 12:08:48 +0200, Don Gavreone napisał(a):

> Ikselka<i...@g...pl>
>
> [...]
>
> Już wiem, co mogłaś powiedzieć tej zdzierczej zdzirze z US.
>
> DG

Mogłam, ale akurat na to sobie nie pozwoliłam, a poza tym słowo "zdzira"
niekoniecznie akurat do tej pani ma zastosowanie (mimo wszystko), a nawet
gdyby miało, to nie ma go w moim słowniku.

7. Data: 2008-05-06 11:55:51

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

> [...]poza tym słowo
> "zdzira" niekoniecznie akurat do tej pani ma zastosowanie (mimo
> wszystko), a nawet gdyby miało, to nie ma go w moim słowniku.

Aliterację ćwiczyłem. I przepraszam panią z US.

DG

8. Data: 2008-05-06 12:02:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 May 2008 13:55:51 +0200, Don Gavreone napisał(a):

> Aliterację ćwiczyłem. I przepraszam panią z US.

Przekażę ;-)

--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

Problem z rodzicami
Re: Paranoja Lesia kwitnie ;)
Nienawiść nie zna zwątpienia.
Nienawiść jest straszna.
mogę cię wyleczyć ale wpierw porządnie zachoruj