PIS to stan umysłu c.d.

1. Data: 2016-06-06 18:58:42

Temat: PIS to stan umysłu c.d.
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://polska.newsweek.pl/jak-prawicowa-rewolucja-po
zarla-kataryne,artykuly,386638,1.html

",,Nikt nigdy mnie tak nie hejtował, jak elektorat PiSu. To daje do
myślenia" - to był ostatni tweet Kataryny,"

Pozdrawiam
Piotr

PS 1
Zdrowia życzę PISowcom, jak widać będzie im potrzebne. Nikogo nie
oszczędzają... nawet swoich wyznawców.

PS 2
Jak to historia lubi się powtarzać...

2. Data: 2016-06-06 21:22:58

Temat: Re: PIS to stan umysłu c.d.
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-06-06 18:58, obywatel Kviat uprzejmie donosi:
> [...]
> Piotr
>
> PS 1
> Zdrowia życzę PISowcom, jak widać będzie im potrzebne. Nikogo nie

Rewolucja pożera własne dzieci. Vergniaud

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

3. Data: 2016-06-06 21:32:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 06 Jun 2016 21:22:58 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-06-06 18:58, obywatel Kviat uprzejmie donosi:
zarla-kataryne,artykuly,386638,1.html

> Rewolucja pożera własne dzieci. Vergniaud

Już je zwróciła - Kataryna wróciła, raptem po 3 dniach. Co autoreklama, to
autoreklama 3->

4. Data: 2016-06-06 21:38:32

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zarla-kataryne,artykuly,386638,1.html

> Już je zwróciła - Kataryna wróciła, raptem po 3 dniach. Co autoreklama, to
> autoreklama 3->

Problem w tym, że to lisweek zrobił szum wokół tego. Odniosłem wrażenie, że
ona zachowywała się w sposób wyważony

--
Chiron

5. Data: 2016-06-06 21:50:25

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-06 o 21:38, Chiron pisze:
> Problem w tym, że to lisweek zrobił szum wokół tego. Odniosłem wrażenie,
> że ona zachowywała się w sposób wyważony

A PISlamscy hejterzy jak?
Nie zrozumiałeś, jak zwykle, że to nie o jej zachowanie chodziło.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2016-06-06 22:17:53

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

zarla-kataryne,artykuly,386638,1.html

> Już je zwróciła - Kataryna wróciła, raptem po 3 dniach. Co autoreklama, to
> autoreklama 3->

Prawdziwa kobieta.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

Ciemna strona 500 plus. Pijaństwo i libacje
Jak widać nie tylko konie padają pod dobrą zmianą
Brutalny atak Franciszka na Polski kościół
16-letni chłopiec, dwie nauczycielki i 9 godzin jego cierpienia
Nadchodzi masowa eutanazja