PIT-y

1. Data: 2005-03-02 09:23:13

Temat: PIT-y
Od: "Aga" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
mam pytanko odnośnie rozliczeń podatkowych za zeszły rok, ile mogę odpisać
od podatku czy dochodu (już nie poamietem) za tzw. rehabilitacyjne ?

Dzięki wielkie i pozdrawiam.
Aga

2. Data: 2005-03-02 09:27:20

Temat: Re: PIT-y
Od: "Aga" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja wina, moja wina ! :) nie przeczytałam poniższych postów - obiecuję
poprawę ;)

czyli:

...odliczam od dochodu 2280 zł, przez co zapłacę mniejszy podatek /
co wyjdzie z dalszych obliczeń / o 443,20 zł.

Aga

3. Data: 2005-03-02 10:04:11

Od: "Aga" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha ... mam jeszcze jedno pytanie:

- czy musze miec faktury na leki i takie tam, aby skorzystać z tej ulgi ?

Aga

4. Data: 2005-03-02 10:21:51

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> - czy musze miec faktury na leki i takie tam, aby skorzystać z tej ulgi ?

Niestety tak

Leszek

5. Data: 2005-03-02 10:32:49

Od: "M S" <s...@n...ok> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" napisał w wiadomości
> Aha ... mam jeszcze jedno pytanie:
>
> - czy musze miec faktury na leki i takie tam, aby skorzystać z tej ulgi ?

Nie musisz.

Pozdrawiam,
Maćkoski
--
Aby odpowiedzieć prywatnie, kliknij poniżej:
http://cerbermail.com/?sALiakVg8Q

6. Data: 2005-03-02 10:40:59

Od: "M S" <s...@n...ok> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LECH DUBROWSKI" napisał w wiadomości

> Niestety tak

Aga poczekaj, my tu sobie coś ustalimy, potem Tobie powiemy :-)))

Mówimy o kwocie 2280 (to takie "standardowe" odliczanie? Czy o _lekach_? Bo
w pytaniu Agi (z jej trzech w sumie postów), jest o dwóch rzeczach naraz.
2280 odlicza się bez żadnych kwitów, odlicza się i już. Na wydatki typu
samochód, opiekun, i inne.

Co do _leków_ nie wiem, nie stosuję żadnych.

Pozdrawiam,
Maćkoski

7. Data: 2005-03-02 10:41:17

Od: "Aga" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie musisz.
>
> Pozdrawiam,
> Maćkoski

Niestety tak

Leszek

Hmmm ... ??? :)
teraz już nie wiem ... choć ta pierwsza odpowiedź bardziej mi sie podoba :)
Aga

8. Data: 2005-03-02 11:34:58

Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

> - czy musze miec faktury na leki i takie tam, aby skorzystać z tej ulgi ?
> Aga

Na samochód nie potrzeba żadnych. To pewne. Reszty nie wiem.
HuSadam

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837

9. Data: 2005-03-02 11:55:02

Od: "Koola" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na samochód nie potrzeba żadnych.

Poza ewentualnym potwierdzeniem ze auto jest wlasnoscia lub wspolwlasnoscia
osoby ktora dokonuje takowego odliczenia.

pozdr.

10. Data: 2005-03-02 13:08:00

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co do _leków_ nie wiem, nie stosuję żadnych.

W przypadku lekow kazda faktura musi byc na ponad 100 zl i wlasnie te
nadwyzke ponad 100 odpisujemy.

Leszek

> Pozdrawiam,
> Maćkoski
> --
> Aby odpowiedzieć prywatnie, kliknij poniżej:
> http://cerbermail.com/?sALiakVg8Q

Dofinansowanie...??
Procedura załatwiania sprzetu ortopedycznego
Czy istnieje, mówiący tester ubioru dla niewidonych
czemu???
Sanatorium a Turnus rechabilitacyjny ?