PIWO i geny

1. Data: 2003-09-16 07:38:47

Temat: Re: PIWO i geny
Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Taito" <a...@a...pl>
news:bk6dke$mr0$1@news.onet.pl...

> Gdzieś przeczytałem, że brzuch wcale nie rośnie od picia piwa.
> Za zjawisko to odpowiedzialne są geny odziedziczone po
> przodkach które zmuszają człowieka do ... picia piwa.
>
> Taito

Ludziom podobnie jak i innym zwierzętom
rosną brzuchy
niezależnie czy piją piwo - czy też nie piją
wskazywało by to więc
że brzuchy rosną z innego powodu niż PIWO ;D
\|/
re:

1. Data: 2003-09-16 07:51:34

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taito:
> Gdzieś przeczytałem, że brzuch wcale nie rośnie od picia piwa.
> Za zjawisko to odpowiedzialne są geny odziedziczone po przodkach
> które zmuszają człowieka do ... picia piwa.

"...Czy można być normalnym inaczej ?..."

Czarek

1. Data: 2003-09-16 08:22:36

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Taito" <a...@a...pl>

> [...]
> zachowania ?
>
> Np.
> - morderca powie, że musi zabijać , ponieważ odziedziczył takie
> geny po swoich rodzicach,
> - biję swoje dzieci, ponieważ ja byłem bity przez swoich rodziców,
> a oni przez swoich - toż to sprawka genów,
> - chlam wódę, bo ojciec chlał, dziadek chlał, i jego dziadek, -
> geny,
> - jestem łysy, no bo ojciec jest łysy, dziadek też był łysy,
> - jestem biedny, bo ojciec był biedny, dziadek był biedny,
> - mam same córki, bo ojciec miał same córki, dziadek miał same

na pewno nie obejdzie się bez rozdzielenia:
"co boskie a co cesarskie"
najprościej "pomroczność jasną" zwalić na geny
odpada wówczas odpowiedzialność
a na 'sumienie' są już zastrzyki w mózg. :)
\|/
re:

1. Data: 2003-09-16 08:30:25

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taito:
> Ale wracając do genów, czy można w ten sposób tłumaczyć
> inne zachowania ?

Pewnie tak, chociaz napewno nie nalezy popadac w skrajnosci.

Jesli ktos nie wykorzystuje wlasnego potencjalu genetycznego,
to raczej nie chodzi o 'wine' genow, lecz woli (wygody?), nalogow,
badz nedznawych odruchow warunkowych.

Czarek

1. Data: 2003-09-16 09:16:13

Od: "Taito" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-09-16 09:39:21

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ksRobak" <e...@g...pl> wrote in news:bk6emb$5io$1@inews.gazeta.pl:

> wskazywało by to więc
> że brzuchy rosną z innego powodu niż PIWO ;D

Pij przez miesiac piwo i zagryzaj golonka.
Przez nastepny miesiac pij wode i zagryzaj kalfiorem.

Zalozysz sie, ze powodem tycia bedzie picie piwa(no golona tez!) ?;-)
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl

Odwaga - sztuka bania sie, aby bania nikt nie zauwazyl

1. Data: 2003-09-16 09:39:21

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Taito" <a...@a...pl> wrote in news:bk6dke$mr0$1@news.onet.pl:

> Za zjawisko to odpowiedzialne są geny odziedziczone po przodkach które
> zmuszają człowieka do ... picia piwa.

Dzieki tobie dowiedzialem sie, ze moi przodkowie nie pili piwa;)
Za to na pewno cale zycie pracowali w fabrykach czekolady:(
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl
G-Gadu-1209534 [czynne cala dobe]

Dlugo myslalem o wszechswiecie i doszedlem do wniosku, ze nie mam zdania na ten
temat.

1. Data: 2003-09-16 10:06:17

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@e...pl>

> Pij przez miesiac piwo i zagryzaj golonka.
> Przez nastepny miesiac pij wode i zagryzaj kalfiorem.
>
> Zalozysz sie, ze powodem tycia bedzie picie piwa
> (no golona tez!) ?;-)
> KOMINEK

hihihi
a gdzie to piwo, golonkę, wodę, kalafior, kaszankę itd
mam sobie włożyć ;)
jeśli nie będę miał brzucha? ;D
(tylko nie mów że do dupy) (hihihi)
\|/
re:

1. Data: 2003-09-17 18:02:43

Od: QuickQvik <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Onego czasu Tue, 16 Sep 2003 09:21:54 +0100, we wiadomosci
<bk6dke$mr0$1@news.onet.pl>, osobnik "Taito" <a...@a...pl>
napisal:

>Gdzieś przeczytałem, że brzuch wcale nie rośnie od picia piwa.
>Za zjawisko to odpowiedzialne są geny odziedziczone po przodkach które
>zmuszają człowieka do ... picia piwa.

Mnie rośnie brzuch, bo nie mam haremu (ani basenu).

--
QuickQvik

Propozycja
Romper Stomper