PO usunieciu migdalkow... /HELP!!!

1. Data: 2000-12-05 22:24:07

Temat: PO usunieciu migdalkow... /HELP!!!
Od: "Dariusz Kamiński" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Moja Dziewczyna, miala dzis wlasnie usuniete 2 migdalki. Nic milego...
Problemy z przelykaniem itp.
Mam pytanko - co jest teraz dla Niej najlepsze (poza chlodnym rumiankiem
przeciwko zrostom) ??? Co przyspieszy proces gojenia ??? Jak ulzyc
cierpieniom ???

Pozdro
Darek

2. Data: 2000-12-11 11:42:14

Temat: Re: PO usunieciu migdalkow... /HELP!!!
Od: "Mzet" <z...@f...poltronic.net> szukaj wiadomości tego autora

Jedynie co pomoze to CZAS.

Kiedys ktos mi powiedzial ze lody... ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!!! Po zjedzeniu
takiego loda jeszcze bardziej mnie gardelo bolalo.

Pozycz jej ode mnie szybkiego powrotu do zdrowia.

p.s.
Rozmawiacie czy pisze do Ciebie na kartce?...

3. Data: 2000-12-14 21:01:50

Od: "Dariusz Kaminski" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mzet" <z...@f...poltronic.net> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Pozycz jej ode mnie szybkiego powrotu do zdrowia.
>
> p.s.
> Rozmawiacie czy pisze do Ciebie na kartce?...

Dzieki !!! :)))) Po operacji pisala, teraz juz oczywiscie mowi.

Pozdrowionka
Darek

sita ???
Hashimoto i krwiodawstwo
VIDISIC-serwis poświęcony zespołowi suchego oka.
Okulary
Zerwanie wiezadla krzyzowego przedniego?