POLOWANIE Z ZASADZKI

1. Data: 2008-01-08 11:22:24

Temat: POLOWANIE Z ZASADZKI
Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hołota (między innymi) prosi zazwyczaj o poradę na kuchni, i w czasie,
gdy ja piszę (zawsze zakładam, że jest to ktoś rzeczywiście potrzebujący)
włamują mi się do kompa. Wygląda to na działanie bandy - Janek/Piotr/Szaweł
i ich pomagierów. Gdyż od lat te same sposoby i te same syfy.
Daremny wasz trud - choć przynosi mi ewidentne straty finansowe,
atakujecie śmietnik zostawiony na wasz użytek. Wszystkie dane, które was
interesują mam zarchiwizowane poza kompami.

2. Data: 2008-01-09 09:05:57

Temat: Re: POLOWANIE Z ZASADZKI
Od: PG <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> [...]
> atakujecie śmietnik zostawiony na wasz użytek. Wszystkie dane, które was
> interesują mam zarchiwizowane poza kompami.

Ja się tak zasatnawiam Pnaslavista, czy Ty jesteś artysta który twaktuje
internet jako medium, czy po prostu masz poważny problem i nie bierzesz
leków.

Jak to z tobą jest - może dasz nam jakiś wywiad, co?

PG

3. Data: 2008-01-09 09:09:09

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"PG" <p...@o...pl> wrote in message news:fm22pq$cfa$1@news.onet.pl...
> [...]
> leków.
>
> Jak to z tobą jest - może dasz nam jakiś wywiad, co?

A po co? Baw się razem ze mną...

Wolicie...
W rocznicę śmierci Cybulskiego...
Choroba zawodowa