POLSKA CORAZ BIEDNIEJSZA

11. Data: 2016-03-05 17:28:36

Temat: Re: POLSKA CORAZ BIEDNIEJSZA
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

guruzkrzaków
W dniu 2016-03-03 o 12:23, glob pisze:
- pokaż cytowany tekst -
Ziemie na wschód od Wisły były w zaborze rosyjskim... W byłym zaborze
pruskim i austriackim poziom cywilizacji był znacznie wyższy i tak
zostało do dzisiaj.

Od lat tam rządzi Pis, a to złodzejska sekta i takie mamy efekty.

12. Data: 2016-03-05 17:34:05

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
użytkownik glob napisał:
> Polskie media głównego nurtu dość ostrożnie i umiejętnie przemilczały
poniedziałkową (1 marca) publikację Eurostatu. Pięć polskich regionów znalazło się w
rankingu pierwszej dwudziestki najbiedniejszych w UE. Chodzi o pięć województw:
lubelskie (47 proc. PKB per capita UE w PPS), podkarpackie (48 proc.),
warmińsko-mazurskie (48 proc.), podlaskie (49 proc.) i świętokrzyskie (49 proc.).

Autor:
telewizja Superstacja, tygodnik "NIE".

Kiedy przy korycie PIS, ujadasz że źle,
kiedy peło - bardzo dobrze
http://gazetapraca.pl/gazetapraca/1,90443,14390425,M
apa_polskich_pensji__gdzie_zarobisz_najwiecej_.html

A tak naprawdę różnice dla ludzi czy gospodarki
w ciągu 3 miesięcy są niezauważalne.

Kwicz dalej.

Kradniecie kurwy na potęge, to co polacy latami pracowali, to jak ma być dobrze,
aferzyści na stanowiskach zatrudniani przez Pis, to o co wam chodzi jak to już
mafijne struktury przypomina. Z naszych podatków ogromne pieniądze idą na Rydzyka,
robione w żywe oczy machloje że Rydzyk zwalcza smog, a odbierane środki na ochrony
środowiska, gdzie od smogu kupa ludzi umiera rocznie. To o czym ty mówisz, jak
jeszcze możesz antypolskich skurwysynu?

13. Data: 2016-03-05 19:30:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Mar 2016 06:26:30 -0800 (PST), b...@g...com
napisał(a):

> prof.Wolniewicz
> https://www.youtube.com/watch?v=Uuwa9OUGkhg
>
> "realizacja interesów społecznych uderza w tych którzy
> korzystają z nienormalnej sytuacji".

I to jest TO! - aki np Ghostek to dobrze wie, bo jakoś "cudownie" zamilkł,
gdy mu miłość komuny do Śląska udowodniłam. Cóż, widocznie jgo tatuś-górnik
za czasów Gierka komunie w pas się kłaniał za nowe mieszkanie, kawał
schabowego na niedzielę i nie tylko, wczasy dla rodziny i kolonie dla
dzieci w luksusowych górniczych ośrodkach w górach i nad morzem - i za
kolorowy tv, w którym mógł zobaczyć, jaki jest doceniany przez Władzę 3-|
Ludzie w innych regionach Polski mogli tylko pomarzyć o tym, co górnicy
mieli ot tak, jak lepsza kasta w narodzie. Bo to wzajemna miłość z komuną
była, wybrana, górnicza.
Dlatego teraz takie ghostki kwiczą przeciw PiS i kadzą KODowi.

TAKIE jest wytłumaczenie paranoi, w której w KODzie idą ręka w rękę
postkomunistyczne dzieci (Lisy itp) oraz resortowe wdowy z... Wałęsową! :-O

14. Data: 2016-03-05 19:35:07

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

>:->

Skończyłaś, czy jeszcze coś będzie?

Jeśli skończyłaś to na początek eat this:
http://www.polskieradio.pl/39/1240/Artykul/481670,Ni
e-bylo-komunistycznych-represji

BTW mówisz, że na śląsku sami górnicy, oraz, że praca pod ziemią nie
zasługiwała na specjalne wynagrodzenie?

15. Data: 2016-03-05 19:50:25

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

>jgo tatuś-górnik

Nikt z mojej rodziny nigdy nie pracował w górnictwie

16. Data: 2016-03-05 20:24:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Mar 2016 19:35:07 +0100, Ghost napisał(a):

> [...]
.net...

> Skończyłaś, czy jeszcze coś będzie?
>
> Jeśli skończyłaś to na początek eat this:

Ano cóż, jak się gremialnie podpisywało folkslistę na Śląsku, to diadia
Stalin wybaczyć im tego wszak nie mógł - bij Germańca i już, u niego wsio
było proste :->
Tylko co ma piernik do kożucha w kwestii gierkowskiego eldorado dla Śląska
w zestawieniu z biedujacą resztą kraju?
Znowu pływasz? Nie uda ci się.

> BTW mówisz, że na śląsku sami górnicy,

Aleskont tam sami - jeszcze ich żony w domach (górnik zarabiał jak trzeba,
kobiety mogły być w domu), gromady dzieci oraz krewnych i znajomych kró...
górnika. Ktoś wtedy na Śląsku nie miał górnika w rodzinie??? Seriously???
:->

> oraz, że praca pod ziemią nie
> zasługiwała na specjalne wynagrodzenie?

NIE, nie zasługiwała. Bo KAŻDA praca zasługuje. Niby w czym lepsza górnicza
niż stoczniowa czy pielęgniarska albo inna rolnicza, tu, NA ziemi? Co,
pójdziesz orać pole cały dzień dzień w dzień, koniem, w pluchę i deszcz, a
w 40 stopniowym upale pielić buraki cukrowe albo wiązać ręcznie snopy? albo
kupy, krew i zarzyganą pościel spod chorych wynosić? Już paniczyka synka
górnika widzę
:->

Widać oto echa komunistycznej propagandy ci po mózgu szaleją, wynosząc
"górniczy stan" ponad inne, wszak głupie i nieważne :->

17. Data: 2016-03-05 20:26:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Mar 2016 19:50:25 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

> Nikt z mojej rodziny nigdy nie pracował w górnictwie

Wystarczy, że sympatyzował, spoko :->

18. Data: 2016-03-05 20:39:39

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-05 19:35, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
> [...]
e-bylo-komunistycznych-represji

> BTW mówisz, że na śląsku sami górnicy, oraz, że praca pod ziemią nie

Na szynkę z Krakusa obowiązkowo!

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

19. Data: 2016-03-05 20:43:42

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

> [...]

.net...

e-bylo-komunistycznych-represji

>Ano cóż, jak się gremialnie podpisywało folkslistę na Śląsku

"Po wkroczeniu Armii Czerwonej na Górny Śląsk można było zostać ofiarą tylko
dlatego, że ktoś z rodziny został uznany za Niemca albo działał w ruchu
oporu."

> [...]
>górnika. Ktoś wtedy na Śląsku nie miał górnika w rodzinie??? Seriously???

W mojej klasie nikt.

>NIE, nie zasługiwała.

Acha.

20. Data: 2016-03-05 20:45:44

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Sat, 5 Mar 2016 19:50:25 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

>Wystarczy, że sympatyzował, spoko :->

Z czym sympatyzował? Z pracą górnictwie?

Umysł Zen
45 lat "prawdy" wróciło do TVP i co?
Czy da się żyć bez seksu?
Leczyłem gejów prądem