POLSKA PODZIEMNA

1. Data: 2011-01-10 16:54:55

Temat: POLSKA PODZIEMNA
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.bj.uj.edu.pl/~plok/sowiniec/php/3_p_podzi
emna.php?ID3=156&username=&s=1&sort=OPS

EUGENIUSZ MIKULSKI HR. SAS - mój stryj.

Był w podziemiu, grupa wydana GESTAPO przez wtyczkę - ewangelika -
rozstrzelani na Montelupich. Mój ojciec od tamtego czasu nienawidził
innowierców.

2. Data: 2011-01-11 16:38:47

Temat: Re: POLSKA PODZIEMNA
Od: Czarny `Loś <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

--
Innowierców czyli kogo konkretnie ? :o/

Łoś

3. Data: 2011-01-11 18:44:33

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Czarny `Loś" <e...@i...pl> wrote in message
> -`@'-

> [...]

Niekatolików - ewangelików, parchów itd.

4. Data: 2011-01-11 19:00:11

Od: Czarny `l'o.ś <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał

> Niekatolików - ewangelików, parchów itd.
-
Nie no, a katolicy są lepsi od całej reszty ? :o/
A w czym konkretnie ?

Ło.ś

5. Data: 2011-01-11 19:22:59

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał

> -
> Nie no, a katolicy są lepsi od całej reszty ? :o/

W polskości...

6. Data: 2011-01-11 19:45:16

Od: Czarny `l'o.ś <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał

> W polskości...
-
A w czym się zawiera wartość-lepszość polskości ? :o/

Ło.ś

7. Data: 2011-01-11 21:12:10

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> -`@'-
>
> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał

> -
> A w czym się zawiera wartość-lepszość polskości ? :o/
>
> Ło.ś

Wiedza nie dla łosi.

8. Data: 2011-01-11 21:39:48

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czarny `l'o.ś" napisał w wiadomości grup

-`@'-

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał

> Niekatolików - ewangelików, parchów itd.
-
Nie no, a katolicy są lepsi od całej reszty ? :o/
A w czym konkretnie ?

============
Dlatego, Judo, że extra ecclesiam nulla salus.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

9. Data: 2011-01-11 22:12:43

Od: Czarny `l'o.ś <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał

============
> Dlatego, Judo, że extra ecclesiam nulla salus.

Ale poza którym kościołem ? :o/
I czy Jezus był katolikiem ?
A Polakiem ? :o/

> --
> Chiron
> Prawda, Prostota, Miłość.

No hej.Brat :o)

"Jedyna prawdziwa religia ludzi to humanizm"
Emily.Moth

10. Data: 2011-01-11 22:13:50

Od: Czarny `l'o.ś <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał

> Wiedza nie dla łosi.

Jak to ? :o/

Ło.ś

"Jedyna prawdziwa religia ludzi to humanizm"
Emily.Moth

Terror Domowy!!!
tak sie bawi tak sie bawi
Narodowiec