POMOCY

1. Data: 2001-11-24 14:09:20

Temat: POMOCY
Od: "Jacek R." <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów !!!!

Jestem tutaj nowy, więc proszę o wyrozumiałość.
Mam kilka pytań dotyczących radiestezji i bioenergoterapeltów.
Mam bardzo poważne problemy interpersonalne z ludźmi, nie potrafię w
warunkach stresu, problemów być miłym, sympatycznym, spokojnym.
Czy ktoś zna jakiś sposób na wyciszenie się oraz nabranie pewności siebie
oraz siły wewnętrznej ?

Pozdrawiam

Mąż

PS
Czy ktoś mi poradzi jak poprawić stosunki z żoną którą kocham i wiem że ją
kocham ale nie mogę z nią normalnie rozmawiać nie mówiąc o seksie. Seksu w
sumie brak. Ona nie ma ochoty.

1. Data: 2001-11-24 21:13:07

Temat: Re: POMOCY
Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek R. <j...@p...fm> :

> Mam bardzo poważne problemy interpersonalne z ludźmi, nie potrafię w
> warunkach stresu, problemów być miłym, sympatycznym, spokojnym.

Nie jesteś sam.
(marne pocieszenie, nie?)

> Czy ktoś zna jakiś sposób na wyciszenie się oraz nabranie pewności siebie
> oraz siły wewnętrznej ?

Masz jakieś hobby?
Masz jakieś "zboczenia"?
Wyluzuj - oddaj się im, a na pewno poprawią humor.
I będziesz miły dla innych.

> Czy ktoś mi poradzi jak poprawić stosunki z żoną którą kocham i wiem że ją
> kocham ale nie mogę z nią normalnie rozmawiać nie mówiąc o seksie. Seksu w
> sumie brak. Ona nie ma ochoty.

Bądż dociekliwy i zbadaj, dlaczego ona nie chce seksu.
To, ze gadasz o seksie gdy go brak to normalka. Dziecko, ktore uwielbia
słodycze, po dluższym czasie ich braku będzie nawijać tylko o nich.
WP

szkodliwość grupy pl.sci.psychologia
Powielanie wzorców z domu rodzinnego
RE: Dlaczego psychologia?
MMPI potrzebuję
Aspekt wiary w pracy nad wlasna psychika