POMOCY - BUDŻETOWANIE

1. Data: 2000-12-27 17:37:31

Temat: POMOCY - BUDŻETOWANIE
Od: "Radio SUD" <s...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ciepło,
Bardzo proszę o pomoc. Czy ma ktoś z Was jakieś zadanie, rozwiązany przykład
z dziedziny budżetowania (dział: rachunkowość zarządcza); od bilansu do
bilansu, łącznie z treścią.
Może też być ewentualnie sama treść przykładu bez rozwiązania, choć nie
ukrywam, że byłoby mi potrzebne i jedno i drugie.
W zamian oferują całą swoją pomoc w różnych dziedzinach. Naprawdę zależy mi
na tym bardzo.
Jeśli więc ktoś ma książkę z takim rozwiązanym przykładem, to bardzo proszę
o kontakt. Swoje namiary podaję niżej.
Z góry wielkie dzięki...

Witek Skowroński
w...@k...onet.pl