POMOCY ! Pilnie poszukuję artykułu !

1. Data: 2000-01-03 20:24:25

Temat: POMOCY ! Pilnie poszukuję artykułu !
Od: "phyllis" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo jest mi potrzebny arytkuł na temat alkoholizmu wśród młodzieży.
Mile widziane wszelkie materiały dotyczące patologii, statystyki...
Za pomoc będę niezmiernie wdzięczna !

p...@p...onet.pl

1. Data: 2000-01-05 16:35:25

Temat: Re: POMOCY ! Pilnie poszukuję artykułu !
Od: "herbart" <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik phyllis <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
> Za pomoc będę niezmiernie wdzięczna !
>

> p...@p...onet.pl
> WITAM PHYLLIS .Studiuje resocjalizacje ,posiadam materialy o patologii,
przestepczosci,narkomanii, alkoholizmie.Jesli chodzi o patologie to musisz
sprecyzowac o jaka patologie ci chodzi np.patologia instytucji,patologia
rodziny.I jeszcze jedno w jaki sposob mialbym ci to przeslac.
POZDRAWIAM,ZYCZE MILEGO DNIA

1. Data: 2000-01-06 11:18:06

Od: "phyllis" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

phyllis napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...
>Bardzo jest mi potrzebny arytkuł na temat alkoholizmu wśród młodzieży.
>Mile widziane wszelkie materiały dotyczące patologii, statystyki...
>Za pomoc będę niezmiernie wdzięczna !
>

>p...@p...onet.pl

mój nowy adres e...@p...wp.pl

zlece napisanie pracy dyplomowej - resocjalizacja
praca dyplomowa-resocjalizacja