POSZUKUJE PILNIE

1. Data: 2005-12-19 17:32:43

Temat: POSZUKUJE PILNIE
Od: "Zmotoryzowany" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z grupowiczów ma namiary na nowelizacje prawa budowlanego z 2000r.
a szczegulnie chodzi na przepisy dotyczące dostosowań dla niepełnosprawnych.
Wygląda na to że urzędnicy wydz. architektury i nadzoru budowlanego łamią to
prawo. Podpisując sie poświadczają nieprawde a to można podciągnąć pod
poświadzaenie nieprawdy przez urzędników państwowych za co grozi dość surowa
kara można złożyć obywatelskie zawiadomienie do prokuratury co mam zamiar
zrobić lecz chce mieć pewność co do tych przepisów. Wiem napewno że nie
znajdzie sie miasto w polsce gdzie nie było by tego problemu. Pozdrawiam
Staszek L.

2. Data: 2005-12-19 20:13:23

Temat: Re: POSZUKUJE PILNIE
Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zmotoryzowany" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
> Czy ktoś z grupowiczów ma namiary na nowelizacje prawa budowlanego z
> 2000r.
> a szczegulnie chodzi na przepisy dotyczące dostosowań dla
> niepełnosprawnych.
Trochę jesteś "do tyłu" (być może ja też), jednak przepisy prawa budowlanego
które ja posiadam, to tekst jednolity ustawy z 2003 roku, a ostatnia
posiadana przeze mnie aktualizacja tego tekstu jest z lipca kończącego się
nam roku.
Zwiazek ustawy z ON wyszczególniony jest w dwu miejscach, a mianowicie:

art. 5, ust. 1, punkt 4 (dotyczy projektu budowlanego obiektu),

oraz art. 9, ust.1 dotyczący odstępstw od przepisow techniczno-budowlanych,
które jednak nie mogą dotyczyć zasad projektowych wyszczególnionych w
podanym wyżej art.5.

Jeśli chcesz, mogę Ci przesłać pełny tekst ustawy w formacie worda.

Zdrówko!
--
Zbig A Gintowt

III grupa a zasilek pielegnacyjny
Czy kule z bytomia sa do dostania ?
Odp: Komu karta parkingowa?
TEST
telepraca dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim