POZDROWIENIA ŚWIĄTECZNE DLA GRUPOWICZÓW PRZESYŁA MIREK"SZCZĘŚLIWY TETRUS" Z ŻONĄ EWĄ .

1. Data: 2003-12-24 13:28:00

Temat: POZDROWIENIA ŚWIĄTECZNE DLA GRUPOWICZÓW PRZESYŁA MIREK"SZCZĘŚLIWY TETRUS" Z ŻONĄ EWĄ .
Od: "Profil1" <f...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

POGODNYCH ŚWIĄT ,WIARY W SZCZĘŚCIE I WYTRWAŁOŚCI, ŻYCZĘ WSZYSTKIM
GRUPOWICZOM . JA POMIMO NIEPEŁNOSPRWNOŚCI "skok do wody 19 lat teraz
47 -złamany kęgosłup" WIERZYŁEM ŻE ZNAJDĘ SWOJE SZCZĘŚCIE I ZNALAZŁEM .MA
NA IMIE EWA
, JEST CUDOWNĄ KOBIETĄ . JESTEŚMY BARDZO SZCZĘŚLIWI , WE WRZEŚNIE BĘDZIE 2
LATA PO
ŚLUBIE. PROWADZĘ WŁASNY MAŁY INTERESIK , JESTEM TERAZ BARDZO SZCZĘŚLIWY ,
CZEGO
ŻYCZE WSZYSTKIM GRUPOWICZOM.

POMIMO NIEPELNOSPRAWNOŚCI WIERZCIE W SZCZĘŚCIE ,SZUKAJCIE GO WYTRWALE.

POZDRAWIAMY I ŻYCZYMY SZĆZĘŚCIA .
MIREK i EWA

2. Data: 2003-12-24 15:21:42

Temat: Re: POZDROWIENIA ?WIˇTECZNE DLA GRUPOWICZÓW PRZESYŁA MIREK"SZCZĘ?LIWY TETRUS" Z ŻONˇ EWˇ .
Od: EDI <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>POMIMO NIEPELNOSPRAWNOŚCI WIERZCIE W SZCZĘŚCIE ,SZUKAJCIE GO WYTRWALE.
>
>POZDRAWIAMY I ŻYCZYMY SZĆZĘŚCIA .
> MIREK i EWA

Tak, mam podobne odczucia (co do optymizmu) i w pełni

popieram. Wszystkim życzę więcej wiary w siebie.

Duużo zdrowia

Edi

3. Data: 2003-12-25 09:49:07

Od: "Piotr M :-)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik interpio napisał:
> WIERZYŁEM ŻE ZNAJDĘ SWOJE SZCZĘŚCIE I ZNALAZŁEM
>
> Serce się raduje gdy czyta się taki post, chyba bajka?
> Piotr

Piotrze nie bajka to tylko kwestia wytrwałości w poszukiwaniu

Piotr

4. Data: 2003-12-26 19:34:05

Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2003-12-26 20:37:25

Od: "mirek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki EDI dzięki PIOTRZE ale czy jest sen pisać nieprawdę kiedy jest się
szczęśliwym.
Po świątecznym łakomstwie zrobiliśmy sobie dziś z żoną wycieczkę
kilkanaście
kilometrów po lesie, ja na wózku INVOCAR G40 10km/h ,żona na rowerze,byliśmy
w rezerwacie przyrody PUSZCZA SŁUPECKA za MARKAMI, jest ślicznie także zimą,
lubię cykać zdjecia cyfrówką. G40 to wózek który wszędzie przejedzie.Polecam
G40 tym którzy lubią wycieczki po lesie.
Mirek
Użytkownik "interpio" <i...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości

> WIERZYŁEM ŻE ZNAJDĘ SWOJE SZCZĘŚCIE I ZNALAZŁEM
>
> Serce się raduje gdy czyta się taki post, chyba bajka?
> Piotr

ponowna komisja po zrezygnowaniu z pracy ?
Warsztaty terapii zajeciowej
Święta...
ŻYCZĘ WAM...
To i my z życzeniami... a co;))