PRACE BADAWCZE z psychologii i pedagogiki

1. Data: 2005-04-20 23:38:14

Temat: PRACE BADAWCZE z psychologii i pedagogiki
Od: goodleh <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli piszesz pracę magisterską lub dyplomową z psychologii albo
pedagogiki, masz zebrany materiał badawczy i nie wiesz co dalej z nim
zrobić - ZAPRASZAM. Napisz na moją skrzynkę Email'wą, a jeszcze lepiej
podaj login kontaktowy SKYPE. Odezwę się tak szybko jak będę mógł,
omówimy szczegóły itp.

Napewno będziesz zadowolony/a. Pozdrawiam i czekam na kontakt HEJ !!!

--
Solidne opracowania i prace zaliczeniowe z psychologii, pedagogiki oraz
marketingu, dostępne na następujących stronach internetowych:

1. Data: 2005-04-21 05:15:27

Temat: Re: PRACE BADAWCZE z psychologii i pedagogiki
Od: "ghostrider" <g...@r...gixxer.spammers.CLUB.org> szukaj wiadomości tego autora

> Solidne opracowania i prace zaliczeniowe z psychologii, pedagogiki oraz
> marketingu, dostępne na następujących stronach internetowych:
> [...]

bardzo nie ladnie handlowac takimi pracami na allegro...

ghostrider

1. Data: 2005-04-21 09:59:11

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ghostrider napisał(a):
> bardzo nie ladnie handlowac takimi pracami na allegro...

ale to jest zgodne z ogólnymi zasadami moralnymi...

1. Data: 2005-04-21 10:44:17

Od: "ghostrider" <g...@r...gixxer.spammers.CLUB.org> szukaj wiadomości tego autora

> ale to jest zgodne z ogólnymi zasadami moralnymi...

ale ogolne zasady moralne nie maja w tym wypadku duzo wspolnego z
regulaminem allegro ;>

ghostrider

1. Data: 2005-04-21 14:43:31

Od: m...@w...pl (meml) szukaj wiadomości tego autora

goodleh w news:d46pdk$19b$1@nemesis.news.tpi.pl :

> [...]
> Solidne opracowania i prace zaliczeniowe z psychologii, pedagogiki oraz
> marketingu, dostępne na następujących stronach internetowych:

Albo te prace są kiepskie, albo bardzo nisko się cenisz;)

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

tym razem ja pisze o pozycajch ksiazkowych
metoda łozanowa
ćwok
Narkotyki&smierc
Problemy w kontaktach z ludzmi