PROFESJONALNA SYNCHRONIZACJA PÓŁKUL MÓZGOWYCH !

1. Data: 2005-08-23 11:59:24

Temat: PROFESJONALNA SYNCHRONIZACJA PÓŁKUL MÓZGOWYCH !
Od: "Grzesiek" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

PROFESJONALNA SYNCHRONIZACJA PÓŁKUL MÓZGOWYCH !
Tylko u nas , zobacz ...
www.alfa.oz.pl
i zamów !
A sam/a poczujesz różnicę !

2. Data: 2005-08-26 18:55:00

Od: Pawel <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzesiek wrote:

> PROFESJONALNA SYNCHRONIZACJA PÓŁKUL MÓZGOWYCH !
> Tylko u nas , zobacz ...
> www.alfa.oz.pl
> i zamów !
> A sam/a poczujesz różnicę !

Czy przy okazji nastapi synchronizacja naszych portfeli?
Mam takie smieszne uczcie ze jedynym skutkiem "synchronizacji" jaka
oferujesz bedzie znaczny ubytek zawartosci mojego portfela.
Jezeli sa jeszcze inne skutki procesu ktory oferujesz, to prosze podaj
jakies wiarygodne zrodla medyczne. Chce sie dowiedziec wiecej na temat
tej synchronizacji zanim otworze portfel.

Thermal Pro ?!czy uzależnia
Szybsza przemiana :))
Ryż 360kcal ale gotowanego czy surowego?
Jeszcze o D"O"
Dlaczego optymalni wierzą w UFO?