PROGESTERON

1. Data: 2005-01-12 16:31:29

Temat: PROGESTERON
Od: "A." <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Chciałabym zapytać czego oznaką jest podwyższony progesteron? ( ciąża
wykluczona, nie zażywam pigułek anty) niestety nie moge znaleść w sieci tej
informacji.
Natomiast przy tym podwyższonym progesteronie mam estrogen poniżej normy (
taki jak u kobiet podczas menopazy, a mam 24 lata) - może to ma jakiś
związek.
Dziękuję z góry
Pozdrawiam
A.

2. Data: 2005-01-12 17:38:18

Temat: Re: PROGESTERON
Od: Cathleen <k...@g...no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 12 Jan 2005 17:31:29 +0100 A. napisał(a):

> Chciałabym zapytać czego oznaką jest podwyższony progesteron? ( ciąża
> wykluczona, nie zażywam pigułek anty) niestety nie moge znaleść w sieci tej
> informacji.

W jakim dniu cyklu robiono badanie?

--
Cathleen
GG: 1832817 || ICQ: 345347435 || AQQ: 124895

3. Data: 2005-01-12 18:08:32

Od: "Megg" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cathleen" <k...@g...no_spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]

to była faza folikilarna, niestety nie iwem jaki to dzień cyklu
dziękuję

4. Data: 2005-01-12 19:57:04

Od: Cathleen <k...@g...no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 12 Jan 2005 19:08:32 +0100 Megg napisał(a):

> to była faza folikilarna, niestety nie iwem jaki to dzień cyklu

Szkoda, że nie wiesz, ktory był to dzień cyklu. Wiele zależy również
od długości cyklu. Byc może nie była to już faza folikularna.

Linki niestety po niemiecku:
Więcej o progesteronie:
http://www.netdoktor.de/laborwerte/fakten/hormone/pr
ogesteron.htm
Więcej o estrogenie:
http://www.netdoktor.de/laborwerte/fakten/hormone/oe
strogene.htm

5. Data: 2005-01-12 21:17:28

Od: "A." <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wed, 12 Jan 2005 19:08:32 +0100 Megg napisał(a):
>
> znalazłam, okres dostałam 5.VI a badanie było robione 16 :)
martwię się czy ma to jakiś związek z pojawiąjącymi sie włoskami wokół
sutków i nad górną wargą.
dzięuję

6. Data: 2005-01-14 20:11:22

Od: "Joasia" <a...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> martwię się czy ma to jakiś związek z pojawiąjącymi sie włoskami wokół
> sutków i nad górną wargą.

Witaj,
myslę, że powinnas zbadać sobie testosteron, bo to on odpowiada za w/w
objawy.
Poza tym badałaś tarczycę (TSH)? Ja miałam identyczna sytację jak Ty, tzn.
podwyższony progesteron i niski estradiol. I okazało się, ze mam też za
wysoka prolaktynę (a jak u Ciebie?). I wczoraj dowiedziałam się, ze mam
subkliniczną (utajnioną) niedoczynnośc tarczycy i to ona najprawdopodobniej
jest przyczyna moich problemów, gdyz blokuje prawidłowe wydzielanie
estradiolu i ogolny rozstrój hormonalny. Myślę, ze warto zrobić te dodatkowe
badania i wtedy będziesz miała jasność.

Pozdrawiam serdecznie, Asia.

Wynik EKG
[troche OT] L4 od psychiatry