PROSZĘ O POMOC

1. Data: 2004-02-17 07:27:06

Temat: PROSZĘ O POMOC
Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !
Mam duży problem ze sobą . 7lat temu miałam operowaną tarczyce a teraz
tak gdzieś od 3 mies. mam objawy wskazujące na niedoczynność . ( okropne
zimno , zasinienie i drętwienie końców palców u rąk , bardzo duża senność ,
opuchlizna na twarzy i nogach , nadmierne wypadanie włosów , łamliwość
paznokci , sucha skóra , zaparcia ) . Wszystkie badania wychodzą mi w normie
, tylko TSH mi się zmieniło bo zawsze miałam koło 4 a teraz 1.29 ale też
jest w normie.
Lekarz stwierdził , że nic mi nie jest a na pytanie dla czego tak się czuje
odpowiedział że nie wiem , może powinnam iść do psychiatry .
Proszę powiedzcie co myślicie na ten temat i poradźcie do kogo powinnam się
z tym zwrócić ?
Z góry bardzo dziękuję
Pozdrawiam
Dorota