PROSZĘ PRZEŚLIJ DALEJ!!!!! W TEN SPOSÓB POMAGASZ.....A WARTO!!!!!!!!%

1. Data: 2005-04-27 14:00:30

Temat: PROSZĘ PRZEŚLIJ DALEJ!!!!! W TEN SPOSÓB POMAGASZ.....A WARTO!!!!!!!!%
Od: s...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

Każdemu,kto dostanie taki mail(temat jak wyżej):

"BARDZO WAŻNE

> Jeśli usuniesz ten list... będzie to oznaczać ze naprawdę nie
masz serca Cześć, jestem 29 letnim ojcem. Ja i moja żona mieliśmy razem
cudowne życie Bóg pobłogosławił nas także dzieckiem. Nasza
dziesięciomiesięczna córka ma na imię Renata . Niedawno lekarz wykrył raka
mózgu w jej malutkim ciele Jest tylko jedna droga, aby ja ocalić...operacja.
TO przykre, ale nie mamy dość pieniędzy na operacje. AOL i ZDENT zgodziły się
nam pomóc. Jedyny sposób w jaki mogą to uczynić polega na tym, ze ja wysyłam
ten list do Ciebie, a ty wysyłasz go do innych ludzi. AOL sprawdza ile osób
dostało ten list. Każda osoba która otworzy i przęśle list dalej, do co
najmniej trzech osób podaruje nam 32 centy proszę, pomóż nam!

> Natalia Dudek
>
> Marflex- M.JMaillis Poland Sp. z o.o.
>
> ul.Przemysłowa 4 05-480 Karczew
,dedykuję ta stronę;

http://ceti.pl/gralinski/chains/arlington.htm"

Nie dajcie się nabierać,to kolejny sposób na pozyskiwanie nowych adresów:((

2. Data: 2005-04-29 19:15:49

Od: kamcia5473 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2005-04-29 19:16:27

Od: kamcia5473 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik s...@t...pl napisał:
> [...]
>
> http://ceti.pl/gralinski/chains/arlington.htm"
>
> Nie dajcie się nabierać,to kolejny sposób na pozyskiwanie nowych adresów:((

do Warszawianek: mulina+kanwa
(szydelko) pomoc
[xxx] pako poszukiwane
[OT] nowe spodnie - zapach faby