PROTEST

1. Data: 2003-02-01 09:08:28

Temat: Re: walkie! / aneta
Od: "Lenka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja wlasnie szukam pomyslu na zycie :-)))))
> Pracy nie mam, wysylam setki ofert i kazdy ma mnie w nosie i niedawno
> doszlam do tego ze moze sama cos zrobie, jakas firma albo cos. Ale
> jeszcze nie wiem co i w ogole.
> Boje sie niewypalu.
> I boje sie moich lat...

nie powinnas sie niczego bac, bo niby dokad cie to doprowadzi? a probujac
zawsze masz te szanse, ze cos sie wykluje ;) a jak sie nie daj boze nie
wykluje to stracisz jedynie troche czasu i wkladu pracy- a jak bys go
inaczej wykorzystala? wg mnie powinnas pomyslec nad czyms tworczym :)
(latwo mowic ale co dalej, nie?:)
no nic...moze zmienimy grupe i pozastanawiamy sie co z toba czynic:) bo na
kulinariach takie doradztwo zawodowe moze bys niemile widziane ;)
3mam kciuki.

Lenka

1. Data: 2003-02-01 14:04:03

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Walkie Makłowicz się przy nas schowa. tak się tylko zastanawiam który kanał
nie ma jeszcze programu kulinarnego. do TVN-u mnie nie wpuszczą - za dużo by
było tam Urbańskich. hmmm..... chociaż może by powstał nowy program pt.:
Miljontalerzy :))

aneta
(qrcze tylko że ja to tylko czytam i co niektóre przepisy realizuje. bo sama
to jakos malo mam inwecji tworczej.)

1. Data: 2003-02-01 15:50:57

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lenka wrote:

> [...]
> no nic...moze zmienimy grupe i pozastanawiamy sie co z toba czynic:) bo na
> kulinariach takie doradztwo zawodowe moze bys niemile widziane ;)

No wlasnie nie powinnam ale mimo to....
Wiem ze myslac nic nie zdzialam, ale zeby dzialac trzeba pomyslec
zwlaszcza ze ryzyko jest duze :)

/ walkie-talkie! GG:411958 \
/ w...@w...net.pl \
/ \
/ Nawet ząb bywa wstawiony! \

1. Data: 2003-02-01 16:01:33

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta wrote:
> [...]
>
> aneta
> (qrcze tylko że ja to tylko czytam i co niektóre przepisy realizuje. bo sama

Hehehehe nie wiem jaki program :|
Tylko ze ja sie chyba nie nadaje zbytnio bo ja to jak Kuron wszystkiego
musze w trakcie sprobowac hehehehe ;-)

/ walkie-talkie! GG:411958 \
/ w...@w...net.pl \
/ \
/ Nawet ząb bywa wstawiony! \

1. Data: 2003-02-01 16:10:38

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> Hehehehe nie wiem jaki program :|
> Tylko ze ja sie chyba nie nadaje zbytnio bo ja to jak Kuron wszystkiego
> musze w trakcie sprobowac hehehehe ;-)

jak każdy dobry kucharz. :)
aneta

1. Data: 2003-02-01 16:18:54

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta wrote:
> Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości

> jak każdy dobry kucharz. :)
> aneta

Poczatkujacy!!!!

/ walkie-talkie! GG:411958 \
/ w...@w...net.pl \
/ \
/ Nawet ząb bywa wstawiony! \

1. Data: 2003-02-01 16:28:17

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poczatkujacy!!!!
ale z dobrymi nawykami.:)
aneta

1. Data: 2003-02-01 16:30:54

Temat: Re: PROTEST
Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

albo wziąć z każdego przepisu po 1 linijce .hmmm.... ciekawe co by wyszło

a zostawiłeś kiedyś żelazko na swojej koszuli? bo moje kochanie tak i juz w
życiu mu tego urządzenia nie dam do ręki

aneta

1. Data: 2003-02-01 16:40:48

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

: a zostawiłeś kiedyś żelazko na swojej koszuli? bo moje kochanie tak i juz
: życiu mu tego urządzenia nie dam do ręki
:

ale przeciez to byla JEGO koszula :-)

K.

1. Data: 2003-02-01 18:14:58

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaRoLa" <c...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
juz
> : życiu mu tego urządzenia nie dam do ręki

ale ja w niej lubiłam chodzić
aneta

Juz wiem, jak z tym curry jest...
Kiszone śledzie
kurczak w ciescie w sosie slodko-kwasnym
ziele angielskie
Piana